کد خبر: ۷۵۶۲۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
تعداد بازدید: ۲۲۱
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس به تشریح مصوبات جلسه امروز این کمیسیون پرداخت.
اخذ نظر رهبری و هیات دولت در بررسی طرح اصلاح قانون بودجه ۹۶/ بررسی طرح قانون برنامه و بودجه در جلسه کمیسیون

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، محمدرضا تابش با اشاره به برگزاری نشست بعد از ظهر امروز کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی به‌منظور بررسی ایرادهای شورای نگهبان به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۶، از بررسی طرح ارائه شده از سوی تعدادی از نمایندگان درمورد قانون برنامه و بودجه در این جلسه خبر داد و گفت: باحضور محمدرضا علیزاده عضو حقوقدان شورای نگهبان، ایرادهای وارده از سوی این شورا به طرح اصلاح قانون بودجه سال ۹۶ مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده اصلاح‌طلب مردم اردکان در مجلس اضافه کرد: با توجه به اینکه این طرح هم بارمالی دارد و هم برداشت از صندوق توسعه ملی در آن پیش‌بینی شده، مقرر شد نظر مقام معظم رهبری و هیات وزیران در این خصوص استعلام و سپس تصمیم‌گیری شود تا با ایراد مجدد شورای نگهبان مواجه نشویم.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی همچنین خاطرنشان کرد: در ادامه جلسه با حضور دکتر روغنی زنجانی و دکتر فرهاد رهبر روسای اسبق سازمان برنامه و بودجه، طرح قانون برنامه و بودجه ارائه شده توسط نمایندگان عضو این کمیسیون که تحولی در نظام بودجه‌ریزی کشور ایجاد می‌کند، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

تابش در پایان تاکید کرد: دعوت‌شدگان در این جلسه نقطه‌نظرات خود را درخصوص نقاط ضعف و قوت طرح ارائه شده، بیان کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: