کد خبر: ۷۵۶۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
تعداد بازدید: ۲۷۰
مهدی طارمی به الغرافه رفته و در ادامه فصل برای این تیم توپ می‌زند ولی حالا بعد از انتقال او خبر می‌رسد قرار بوده این بازیكن راهی تیم براگای پرتغال شود و در آخرین لحظه این انتقال منتفی شد.
براگا لحظه آخر بی خيال طارمی شد!به گزارش خبرداغ ، باشگاه براگا جزو مطرح‌ترین تیم‌های پرتغال است و در حال حاضر هم بعد از پورتو، اسپورتینگ لیسبون و بنفیكا در رده چهارم رقابت‌های لیگ این كشور قرار دارد. شنیده می‌شود در این زمینه مذاكرات زیادی صورت گرفت و حتی رزومه او به طور كامل در اختیار مدیرعامل باشگاه و سرمربی براگا قرار گرفت.

 

مذاكرات هم خوب پیش رفت و به این باشگاه پیشنهاد شد با خرید طارمی، می‌تواند بعد از جام جهانی‌ روسیه به سود خوبی برسد. حضور طارمی در براگا از دو جهت می‌توانست سود داشته باشد؛ اول اینكه فیفا مبلغی را بابت این بازیكن با باشگاه پرتغالی پرداخت می‌كرد و دوم اینكه با عملكرد خوب طارمی در روسیه، براگا می‌توانست برای فروش این بازیكن پول خوبی به دست بیاورد. كارلوس كی‌روش هم تمایل زیادی داشت طارمی راهی اروپا شود، مخصوصاً به كشوری برود كه او متعلق به آن است. سرمربی تیم ملی اعتقاد داشت حضور طارمی در اروپا می‌توانست قبل از جام جهانی‌ روسیه به آماده‌سازی این بازیكن كمك زیادی كند ولی در نهایت باشگاه براگا اعلام كرد طارمی را نمی‌خواهد. این باشگاه در آخرین جریان مذاكرات گفت خرید طارمی نمی‌تواند برای‌شان سودی داشته باشد و از طرفی این بازیكن 4 ماه از میادین به دور بوده و از كجا معلوم بتواند خواسته‌های سرمربی را برآورده كند؟ بدین ترتیب حضور طارمی در باشگاه براگا منتفی شد تا او راهی باشگاه الغرافه شود.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: