کد خبر: ۷۵۶۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
تعداد بازدید: ۲۰۵
رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نماینده اصولگرای محلات که خواستار ارائه گزارش کامل کمیسیون تلفیق شامل جداول و ردیف‌های بودجه شده بود، از این کمیسیون خواست که نسبت به ارائه جزئیات لایحه بودجه به نمایندگان اقدام شود.
انتقاد سلیمی نسبت به عدم اشاره به جداول و ردیف‌های بودجه در گزارش کمیسیون تلفیق/ تاکید لاریجانی بر لزوم ارائه جزئیات لایحه بودجه به نمایندگان

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، علیرضا سلیمی در جریان نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل ۵۲ قانون اساسی اعلام کرد: گزارشی که کمیسیون تلفیق لایحه بودجه ۹۷ به نمایندگان ارائه کرده، صرفاً درباره تبصره‌ها بوده و درباره جداول و ردیف‌ها گزارشی به نمایندگان ارائه نشده است.

وی افزود: متاسفانه گزارشی درباره بودجه شرکت‌ها نیز ارائه نشده است. این در حالی است که در نهایت تمامی ردیف‌ها و جداول با هم در صحن علنی یک‌جا به رای گذاشته می‌شود و امکان بررسی جزئیات جداول نیست.

علی لاریجانی در پاسخ به اخطار قانون اساسی این نماینده اصولگرای محلات اعلام کرد: تمامی نمایندگان می‌توانند درباره ردیف‌ها و جداول در کمیسیون، کمیسیون تلفیق یا صحن علنی نظر دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: کمیسیون تلفیق لایحه بودجه باید گزارش مربوط به جدوال و ردیف‌‎های بودجه را نیز ارائه کند

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: