کد خبر: ۷۵۶۰۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
تعداد بازدید: ۵۴۷
فال روزانه یکشنبه 1 بهمن 1396
متولد فروردین : شما به دوستی احتیاج دارید که با او صحبت کنید و کمی‌آرام بگیرید، زیرا دچار تشویش‌های بسیاری هستید. در زندگی تان حساسیت‌های زیادی را به خرج می‌دهید و این حساسیت‌های باعث می‌شوند که شما گاهی صورت اخمویی را داشته باشید. اگر حساسیت‌تان را کنار بگذارید زندگی چهره جدید و بهتری را به شما نشان خواهد داد.

متولد اردیبهشت
: شما به شدت از دیگران انتفاد می‌کنید و توقعات بیش از حدی را از اطرافیانتان دارید. شما به خاطر این افکاری که دارید به سادگی نمی‌توانید تصمیمی‌را بگیرید.به جای این که با افکار منفی و امواجی منفی که از خود ساطع می‌کنید و به تمام اعضای خانواده و اطرافیانتان برخورد می‌کند بهتر است مثبت اندیشی را جایگزین ان کنید تا نه تنها خودتان و نیز عزیزانتان را نیز کمتر اذیت کنید.به خودتان قول دهید به جای این کارها از زندگی تان لذت ببرید.

متولد خرداد
شما دارای انرژی فوق العاده مثبتی هستید اما از آن استفاده نمی‌کنید، این انرژی در درون شما به حالت سکون و غیر فعال موجود می‌باشد بهتر است هر چه زود تر نیروهای مثبت تان را از خواب بیدار نمایید تا شما را در مسیر زندگی و طی نمودن قله‌های سعادت و خوشبختی یاری دهند. به صداهایی که از درونتان می‌اید گوش فرا دهید تا شما را در مسیر درست قرار دهند.


متولد تیر
: ممکن است فکر کنید که اگر بخواهید امروز به اهداف تان برسید مجبور هستید تا احساسات خود را سرکوب کنید. اما انتخاب دیگری نیز وجود دارد برای اینکه شما شما را از اشتباه برهاند. شما می توانید قلب خود را کاملا باز نگاه دارید و زمانیکه درباره رفتار تغییر یافته خود ساکت هستید می توانید همه جوانب و سفر ماورائی را بسنجید و این می تواند راه حل جایگزین مناسبی باشد.

متولد مرداد
اگر شما تازگی‌ها با كسی دوست شده‌اید، ممكن است امروز كمی ‌با هم اختلاف پیدا كنید. مشكلاتی كه برایتان به وجود آمده در حدی است كه شما آرزو می‌كردید كاش جور دیگری رفتار كرده بودید و حالا نمی‌توانید درست تصمیم بگیرید كه آیا به رابطه خود ادامه بدهید یا نه. البته در هر حال حاضر بهتر است به جای صحبت كردن در مورد این موضوع تصمیمی‌عاقلانه بگیرید.

متولد شهریور
:  امروز از سخاوتمندی شخص مورد علاقه تان بسیار شگفت زده شده و از اینکه نیازهای شما را قبل از خودش برآورده ساخته بسیار شاد خواهید شدو منتظر راهی هستید که خیلی زود جبران کنید اگر در حال حاضر شیری تنها هستید تا آنجا که می توانید با دیگران معاشرت کنید چرا که نمی دانید ممکن است در این معاشرت ها چه کسی را ملاقات کنید ممکن است این شخص نیمه دیگر روحتان نباشد ولی دوستی بی نظیر خواهد بود.

متولد مهر :زندگی شما اکنون یک تناقض آشکار است به خاطر اینکه آن چیزهایی که در واقعیت اطراف شما هستند حقیقت ندارند؛ با این حال زمانیکه شما راجع به اهداف بلند مدت خود فکر می‌کنید می‌توانید کاملا درست و واضح برنامه ریزی کنید. مشکل این جاست که سخت است تمام جزییات این تصورات را به عمل تبدیل کنید. عنان کنترل را رها کنید و به سادگی با امواجی که بوجود می‌آیند گردش کنید چرا که این کار می‌تواند یک حرکت موثر برای امروز باشد.

متولد آبان
: عموماً شما توانایی این را دارید که با یک رفتار معقول با دیگران همکاری متقابل برقرار کنید. با وجود این امروز برایتان سخت است که تعادلی منطقی بین الهامات درونی و عمل کردن به برنامه‌های خود ایجاد کنید. در حالی که شما از اصول خود پیروی می‌کنید عاقلانه‌ترین راهبرد این است که همه چیز را رها کرده و به خدا واگذار کنید.

متولد آذر
: زیادتر شدن کارها و وظایف شغلیتان، شما را به سمت ارتباط برقرارکردن با یک شریک پرجنب و جوش و یا یک دوست جدید جلب می‌کند. اما این کار چندان هم ساده نیست، برای اینکه شما می‌توانید موانعی را که پیش رویتان است را ببینید. لازم نیست زیاد عجله کنید؛ آرامش داشتن و خونسرد بودن از عجله داشتن مفیدتر است. از وقت خود به درستی استفاد کنید وگرنه بعداً انتقاد کردن از موانع و مشکلات هیچ فایده‌ای نخواهد داشت.

متولد دی : شما امروز به راحتی می‌توانید از احساسات خود آگاه شوید، برای اینکه شما در حالی که از صحبت کردن دست کشیده‌اید، به جای جنگ و دعوا کردن بر سر عواطفتان نسبت به آنها منطقی فکر می‌کنید. در این صورت شما می‌توانید هردو جهان خود را به بهترین شکل بسازید؛ در حالی که مسائل عاطفی قدرتمندی را تجربه می‌کنید، می‌توانید میزان حساسیت خود را نیز ثابت کنید. اگر شما در مورد آنها صحبت کنید، باز هم می‌توانید نسبت به آنها کمی ‌بی‌اعتناتر شوید.

متولد بهمن : وقتی برای تان موقعیت بسیار مهمی بوجود می‌آید که به نظر می‌رسد خارج از کنترل شماست دستپاچه و سراسیمه می‌شوید. ماه نشان شما امروز غریب و خیالباف است و کاری هم از دست شما برنمی‌آید جز اینکه بنشینید و تماشا کنید که احساسات‌تان افول پیدا کرده و ماننده یک جریان آب پیش می‌روند. در ضمن شما تصمیم گرفته‌اید که به عمق احساسات خود پی ببرید با این حال راه حل شما به قدرتمندی همیشه نیست. نیازی نیست که به خودتان انقدر سخت بگیرید. اجازه دهید که احساسات عجیب تان شما را برای یک گردش آماده کند؛ فقط از جاییکه شما را می‌برند لذت ببرید.

متولد اسفند
: حواستان جمع باشد که برنامه‌هایتان را بر اساس احساسات بی‌ثبات خود پایه‌ریزی نکنید، برای اینکه اگر احساسات شما تغییر کنند، پایه و اساس برنامه‌های شما به هم می‌ریزد. اما حالا تا زمانی که شما روی چیزهایی که می‌خواهید به دست بیاورید تمرکز نکرده‌اید، تفریح کردن نیز فکر خوبی است. به جای اینکه تلاش کنید چیز خیلی متفاوتی را به دست بیاورید، فکر کنید ببینید چه چیزی برای شما بهترین است.
پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: