کد خبر: ۷۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۷۰
بازیکنی خارجی به عنوان مهاجم استقلال وارد ایران شد که فعالیت های فوتبالی او در دو سال گذشته در هاله ای از ابهام قرار دارد.
آمار عجیب و غریب بازیکن جدید استقلالبه گزارش خبرداغ ، مهاجم جدید استقلال امروز وارد تهران شد. او اهل کشور آفریقایی گینه نو است و 29 سال دارد. او از امروز در تمرینات تیم استقلال شرکت می کند.


گومز پینتو از سال 2015 در تیم ریو اوه در لیگ برتر پرتغال بازی می کرده که در این تیم اصلا آمار موفقی از خود به ثبت نرسانده است و در 42 بازی تنها 4 گل زده است.


این مهاجم 29 ساله سابقه بازی در تیم های زیر 20 و 21 ساله های پرتغال را دارد و در این تیم ها در مجموع موفق شده در 25 بازی 8 گل بزند که البته این موضوع برای سال های دور است.


البته فعالیت های فوتبالی این فوتبالیست آنقدر مبهم است که درباره او اخبار دیگری هم به گوش می رسد. گفته می شود از فعالیت این بازیکن از سال 2016 به بعد خبری در دسترس نیست! مدتی هم را در باشگاه‌هایی از رومانی و جمهوری آذربایجان بازی کرده. اما هر چه هست به نظر می رسد او از ژانویه سال گذشته نه بازی کرده نه برای تیمی گلی به ثمر رسانده است. واقعا شفر بر چه اساس و منطقی این فوتبالیست را به ایران دعوت کرده است تا در یکی از پرطرفدارترین تیم های ایرانی به میدان برود؟


به هر حال خرید استقلال خرید مطمئنی نیست. شاید بتواند در بهترین حالت یک بازیکن معمولی برای استقلال باشد ، شاید هم مثل ده ها بازیکن خارجی دیگر که در لیگ برتر ایران بازی کرده اند مدتی بعد از ایران برود و برای دریافت مطالباتش شکایت به فیفا ببرد!

جام جم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: