کد خبر: ۷۵۶۰۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۲۶۸
سومین مرحله از تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان تیم ملی با حضور هشت ملی‌پوش دیگر به پایان رسید.
پایان سومین مرحله از تمرینات ریکاوری تیم‌ملی با حضور ملی‌پوشان استقلالبه گزارش خبرداغ ، سومین مرحله از تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان تیم ملی با حضور هشت ملی‌پوش دیگر به پایان رسید.


از ساعت 15 امروز (شنبه) و با حضور سعید آقایی، روز آخر از مرحله سوم تمرینات ریکاوری بدنی و ذهنی بازیکنان تیم ملی آغاز شد.


در ادامه، از ساعت 16:30 پژمان منتظری، امید ابراهیمی، وریا غفوری، سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، سیدمجید حسینی و امید نورافکن نیز به ساختمان «پک» آمدند و زیر نظر کادر فنی تیم ملی به تمرین پرداختند.


این تمرین بخشی از روند آماده‌سازی بازیکنان مورد نظر کادر فنی تیم ملی به منظور انتخاب و حضور در جام جهانی 2018 روسیه را تشکیل می‌داد و کادر فنی برنامه‌های مورد نظر خود را برای آماده‌سازی بازیکنان انجام داد.


علی کریمی هم امروز جداگانه برنامه اختصاصی خود را پشت سر گذاشت.

تسنیم

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: