کد خبر: ۷۵۶۰۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۳۱
کاپیتان استقلال و مهاجم پدیده در بدترین شرایط هم با هم شوخی می کنند.
کری خوانی سنگربان استقلال در بدترین شرایط ممکن!به گزارش خبرداغ ، کاپیتان استقلال و مهاجم پدیده در بدترین شرایط هم با هم شوخی می کنند.

 

مهدی رحمتی و محمدرضا خلعتبری رابطه بسیار نزدیکی با هم دارند و معمولا در بازی هایی که روبروی هم قرار می گیرند در بدترین شرایط هم برای هم کری می خوانند و شوخی می کنند.

 

محمدرضا خلعتبری در بازی روز گذشته برابر استقلال سانتر معین عباسیان را در موقعیت دروازه خالی و به شکلی عجیب به بیرون زد و با این کار اجازه نداد دروازه دوست صمیمی اش باز شود.

 

نکته مهم این است که مهدی رحمتی بعد از این صحنه و در حالی که خلعتبری در بدترین وضع روحی به سر می برد، بالای سر او رفت و برای دوست صمیمی اش کری خواند.

 

مهدی رحمتی بعد از مدت ها در بازی با پدیده  به ترکیب استقلال اضافه شد و موفق شد با نمایشی مطمئن دروازه تیمش را بسته نگه دارد.

فرتاک

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: