کد خبر: ۷۵۶۰۷۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۳۱۵
3 تساوی پیاپی، هواداران استقلال را نگران آینده این تیم کرده است.
شرایط مشابه الهلال و استقلالبه گزارش خبرداغ ،  3 تساوی پیاپی، هواداران استقلال را نگران آینده این تیم کرده است. آنها از موفقیت در لیگ برتر قطع امید کرده‌اند و البته نگران این هستند که این وضعیت در لیگ قهرمانان آسیا هم ادامه داشته باشد.

 

استقلال در این مسابقات در گروه مرگ با الهلال عربستان، الریان قطر و احتمالا العین امارات همگروه است و صعود از چنین گروهی با شرایط فعلی استقلال، اصلا آسان نیست. البته وضعیت مشابه الهلال با استقلال در لیگ عربستان در 3 هفته اخیر می‎تواند امیدهای این تیم و هوادارانش را بیشتر کند.

 

 

الهلال مثل استقلال در 3 بازی آخر خود در لیگ عربستان 3 تساوی پیاپی کسب کرده است. نایب‎قهرمان فصل پیش آسیا البته فعلا صدرنشین لیگ حرفه‌ای عربستان است اما با 3 تساوی پی‏درپی مقابل الفیصلی، الاتفاق و الاتحاد، این صدرنشینی به شدت متزلزل شده است. حالا فاصله الهلال با تیم دوم یعنی الاهلی فقط 2 امتیاز است.

 

مصدومیت 3 ستاره الهلال یعنی عمر خریبین، کارلوس ادواردو و نواف عابد تاثیرات منفی خود را روی نتایج این تیم گذاشته و با ادامه این شرایط ممکن است به زودی الهلال صدر جدول لیگ عربستان را از دست بدهد. 

آی اسپورت

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: