کد خبر: ۷۵۶۰۵۲
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۴
معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت: امروز کشورهای پیشرفته جهان در جهت تبدیل علم و فناوری به ثروت حرکت می کنند و موفقیت هایی کسب کرده اند که ایران نیز باید از دنیا عقب نماند.
رونمایی از داروی ضد سرطان نئوفور با حضور معاون رئیس جمهور و وزیر بهداشت در کرجبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، سورنا ستاری روز شنبه در آیین رونمایی از داروی ضد سرطان نئوفور که در شرکت سیناژن و با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان البرز برگزار شد، افزود: چنین ظرفیت های باید مورد حمایت قرار گرفته و آموزش های کاربردی در جهت تبدیل آموزش به ثروت و اقتصاد ارائه شده و این موضوع در دستور کار قرار گیرد.

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری گفت:تربیت مهندس و فناور در حوزه بیوتکنولوژی را باید از دانشگاه ها انتظار داشته باشیم چراکه ضرورت دارد دانش طراحی را فراگرفته و اجرایی کنیم.
وی با بیان اینکه بعد از انقلاب در ایران با رشد 40 برابری دانشجویان مواجه بودیم، افزود: با حمایت وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اکنون در حوزه بیوتکنولوژی شاهد پیشرفت های چشمگیری هستیم ولی این مقدار کافی نیست.

ستاری افزود: قدرت دانش فنی در این واحد تولیدی دارویی بسیار حائز اهمیت بوده و با اتکا به این امر در منطقه و حوزه بیوتکنولوژی پیشتاز است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: