کد خبر: ۷۵۶۰۴۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۰۰
به دستور عیسی کلانتری- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست- استفاده از بطری‌های پلاستیکی در این سازمان ممنوع اعلام شد.
 به گزارش خبرداغ ، چندی پیش پیشنهاد ممنوعیت استفاده از بطری‌های پلاستیکی از سوی معاونت آموزش و پژوهش سازمان محیط زیست به ریاست این سازمان داده شد. به تازگی این پیشنهاد از سوی رئیس سازمان محیط زیست پذیرفته و ابلاغ شد.

از این پس در سازمان محیط زیست استفاده از بطری‌های پلاستیکی ممنوع است.

متن نامه عیسی کلانتری به شرح زیر است:

«پیرو پیشنهاد معاونت محترم آموزش و پژوهش طی نامه شماره ۹۶/۴۰۹۶۳ مورخ ۹۶/۱۰/۱۲ در ممنوعیت استفاده از آب بطری و با توجه به پیشگام بودن سازمان و کارکنان آن در فعالیت‌های محیط زیستی و در جهت کاهش تولید پسماندهای پلاستیکی، استفاده از آب بطری بسته بندی در سازمان حفاظت محیط زیست و مجموعه‌های وابسته در سطح کشور (به جز در مناطقی که به آب لوله کشی دسترسی ندارند یا آب شبکه لوله کشی آنها از سوی مراجع صاحب صلاحیت و مسئول به طور رسمی برای شرب غیر مناسب تشخیص داده شده است) از تاریخ ۹۶/۱۱/۱ ممنوع اعلام می‌شود.»
بطری پلاستیکی


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: