کد خبر: ۷۵۵۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
تعداد بازدید: ۵۱۰
به‌مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو
رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو با انتشار مطلبی در صفحه اینستاگرام خود بر تجهیز آتش‌نشانان به ادوات مورد نیاز و پیشرفته تاکید کرد.
عارف: «مجمع امید» ایمن‌سازی ساختمان‌ها را به‌طور جدی در دستور کار قرار می‌دهد
به گزارش خبرداغ ، محمدرضا عارف در پست اینستاگرامی خود به مناسبت سالگرد حادثه پلاسکو نوشت:

«یکسال از حادثه تلخ ساختمان پلاسکو می‌گذرد، یاد و خاطره حماسه آفرینان پلاسکو و شهدای آتش‌نشان برای همیشه ایام در خاطره‌ها خواهد ماند و در برابر ایثار و از خودگذشتگی آتش‌نشانان عزیز که شجاعانه برای نجات جان هم نوعان خود، جانفشانی می‌کنند سر تعظیم فرود می‌آوریم.

حادثه پلاسکو حقیقتا زنگ خطری بود که باید نسبت به ایمنی ساختمان‌ها بویژه در کلان شهر تهران حساسیت لازم را داشته باشیم. وضع استحکام ساختمان‌های تهران و نیز راه‌های دسترسی به آن‌ها در صورت بروز حوادث سنگین چندان مناسب نیست. در دولت اصلاحات اقداماتی در خصوص رعایت آیین نامه ساخت و ساز و مقاوم سازی ساختمان های فرسوده صورت گرفت که لازم است در مدیریت جدید شهری نسبت به این مهم توجه جدی‌تری شود. در تجهیز آتش نشانان به تکنولوژی های پیشرفته برای اطفای حریق با چالش جدی و کمبود منابع رو  به رو هستیم که باید با کمک همه مسئولین نسبت به تجهیز آتش نشانان به ادوات مورد نیاز و پیشرفته اقدامات اساسی صورت بگیرد. مجمع امید ۵۱ نفره مطمئنا یکی از برنامه‌های جدی که در دستور کار قرار خواهد داد بحث ایمن سازی و مقاوم سازی ساختمانها و نیز تلاش برای تامین منابع مورد نیاز برای ارتقا و کارآمدی بیشتر سازمان آتش نشانی خواهد بود. امید است در اولین سالگرد شهدای حادثه پلاسکو در تکریم شهدای عزیزمان و خانواده‌های محترم شان آنگونه که شایسته و در شأن آنهاست  و مورد رضایت خداوند متعال است عمل کنیم.»
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: