کد خبر: ۷۵۵۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
تعداد بازدید: ۵۳۹
هفته بيستم ليگ هفدهم، جمعه ۲۹ دي ۹۶، ساعت 15:00، ورزشگاه ثامن مشهد داور: اشكان خورشيدي، كمك‌ها: محمدرضا ابوالفضلي و مهدي عاليقدر
پديده مشهد - استقلال تهران/ خبری در راه استبه گزارش خبرداغ ،بازي رفت دو تيم پر از اتفاقات حاشيه‌اي بود چون بعد از شكست 2-0 در ورزشگاه آزادي زمينه بركناري عليرضا منصوريان از نيمكت رهبري استقلال فراهم شد و ورود وينفرد شفر به اردوي آبي‌هاي پايتخت استارت خورد. آن روز در ورزشگاه آزادي نزديك به 30 هزار استقلالي يك‌صدا عليه منصوريان شعار سر دادند، اعتراضاتي كه با واكنش‌هاي عجيب منصوريان روبه‌رو و در نهايت اين مربي در طولاني‌ترين كنفرانس مطبوعاتي تاريخ، مدتي بعد از سمت مربيگري استعفا داد.

 

چند ماه گذشت تا استقلال با پيرمرد آلماني يك بار ديگر مقابل پديده قرار بگيرد، جدالي كه اين بار به ميزباني مشهدي‌ها خواهد بود آن هم در شرايطي كه شنيده مي‌شود در اين مصاف هم خبرهايي در راه است. استقلال كه اختلاف امتيازاتش با رقيب ديرينه در صدر جدول به 16 امتياز رسيده، خوب مي‌داند بعد از دو تساوي متوالي اين بار هم اگر امتيازي از دست بدهد دوباره در سراشيبي سقوط گام برداشته و نارضايتي طرفدارانش را به اوج خواهد رساند. شفر با اطلاع از اين امر قطعاً فردا مقابل پديده تيمش را براي برد روانه ميدان مي‌كند تا هم انتقام دور رفت را بگيرد هم اينكه شانس رسيدن به جايگاه دوم را زنده نگه دارد. در اين بين خبرها از تصميم عجيب و جنجالي اين مربي آلماني براي نيمكت‌نشين كردن ركورددار گل نخوردن در تاريخ فوتبال ايران و استفاده از رحمتي دارد كه بايد ديد چه حواشي‌ای رقم مي‌زند.

 

در آن سوي ميدان رضا مهاجري بعد از برد دور رفت برابر استقلال با روزهاي پرافت و خيزي روي نيمكت رهبري پديده روبه‌رو شد به خصوص در دور برگشت كه نيمكت اين مربي را لرزان‌تر از هميشه كرده است. شكست برابر استقلال خوزستان انتهاي جدولي در بازي قبلي كاسه صبر مشهدي‌ها را از ناكامي لبريز و اين كار شاگردان مهاجري برابر استقلال را سخت كرد چون حالا چاره‌اي ندارند جز اينكه با برد دوباره استقلال آرامش را به مشهد برگردانند.

 

چهره‌ها

محمد قاضي به عنوان بهترين گلزن اين فصل پديده همچون بازي رفت مي‌تواند كليدي‌ترين چهره مشهدي‌ها لقب بگيرد. قاضي كه در اين سال‌ها همواره راه گل زدن به تيم‌هايي مثل استقلال را خوب بلد بوده، فردا در خانه مسلماً يكي از خطرناك‌ترين چهره‌هاي پديده براي ساختار تدافعي تيم تهراني خواهد بود و اگر اين مهاجم گلزن و چپ‌پا روي فرم باشد، ميزبان مي‌تواند اميدوار به تكرار برد دور رفت باشد.

 

سرور جپاروف بعد از دو بازي غيبت در تركيب اصلي، بار ديگر به جمع 11 بازيكن اصلي وينفرد شفر برمي‌گردد تا با حضورش به روند تساوي‌هاي اين تيم پايان دهد. ستاره ازبكستاني هر‌گاه در تركيب حضور نداشته‌، استقلال با مشكلات عديده‌اي روبه‌رو شده است از همين‌ رو بعد از دو بازي محروميت، بازگشت او مي‌تواند زمينه از بين رفتن دغدغه‌هاي پيرمرد آلماني و طرفداران را فراهم كند.

تركيب احتمالي دو تيم

پديده مشهد (4-4-2)

محمد قاضي

محمدرضا خلعتبري

حسين فاضلي

اكبر صادقي

امين قاسمي‌نژاد

معين عباسيان

عبدا.. حسيني

سالار افراسيابي

حسين مرادمند

رضا ناصحي

سعيد جلالي‌راد

استقلال (4-4-2)

 علي قرباني

جابر انصاري

فرشيد اسماعيلي

اميد ابراهيمي

فرشيد باقري

سرور جپاروف

وريا غفوري

روزبه چشمي

سيدمجيد حسيني

ميلاد زكي‌پور

سيدمهدي رحمتي

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: