کد خبر: ۷۵۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۷۰
تیم فوتبال پرسپولیس که هفته‌هاست با اختلاف صدرنشین هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر است در هفته بیستم برابر گسترش‌فولاد در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه از شکست گریخت.
تساوی شیرین‌تر از برد برای پرسپولیسبه گزارش خبرداغ ،  تیم فوتبال پرسپولیس که هفته‌هاست با اختلاف صدرنشین هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر است در هفته بیستم برابر گسترش‌فولاد در آخرین ثانیه‌های وقت اضافه از شکست گریخت.


در ادامه رقابت های روز نخست هفته بیستم لیگ برتر از ساعت ۱۵:۳۰ امروز پنجشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در ورزشگاه آزادی میزبان گسترش فولاد تبریز بود که این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید. اسماعیل فرهادی (۷۳) برای تیم تبریزی و سیامک نعمتی (۹۴) برای پرسپولیس گل زدند.


اکثر دقایق نیمه اول در اختیار پرسپولیس بود و تیم تبریزی چشم به ضد حملات داشت و توانست چند خطر را روی دروازه میزبان خود ایجاد کند اما در باز کردن دروازه ناکام بود.
در دقایق پایانی پرسپولیس تلاش زیادی کرد تا در نیمه اول به گل برسد اما دفاع پرتعداد گسترش این اجازه را به خط حمله سرخپوشان نداد که بتوانند به گل برسند.


در نیمه دوم دفاع چند لایه گسترش فولاد تقویت شد و این تیم اکثر دقایق بازی را به دفاع پرداخت و چشم به ضد حملات داشت که در یکی از این ضد حملات در دقیقه ۷۳ اسماعیل فرهادی با عبور از تله آفسایدگیری مدافعان پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد و توانست توپ را وارد دروازه کند.


پس از این گل پرسپولیس حملات زیادی را روی دروازه تیم تبریزی انجام داد اما دفاع پرتعداد و غیرقابل عبور گسترش به تیم برانکو اجازه نداد به گل برسد. در دقایق پایانی عزیز معبودی بازیکن تیم گسترش با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.


درحالی که ثانیه های پایانی وقت اضافه در حال سپری شدن بود سیامک نعمتی با ضربه ای محکم و زمینی دروازه گسترش را باز کرد تا سرخپوشان از یک شکست خانگی فرار کنند.
شاگردان برانکو با این تساوی ۴۵ امتیازی شدند و همچنان در صدر جدول به کارش ادامه خواهند داد. گسترش فولاد هم ۲۸ امتیازی شد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: