کد خبر: ۷۵۵۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
تعداد بازدید: ۳۹۱
مدیر عامل بانک تجارت بر استفاده از تمام ظرفیتهای نیروهای باتجربه برای تامین منافع مشتریان و سهامداران این بانک تاکید کرد.
مدیرعامل : هدف اول بانک تجارت تامین منافع ذینفعان است
به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی تجارت رضا دولت آبادی که شامگاه چهارشنبه بیست و هفتم دی ماه در جمع مدیران عامل و اعضای هیات مدیره ادوار گذشته این بانک سخن می گفت با اشاره به سابقه یک قرن حضور بانک تجارت در نظام پولی کشور گفت: در این سالهای پر فراز و نشیب، سکان هدایت این بنگاه اقتصادی خوشنام بارها در دستان مدیران لایق و با تجربه قرار گرفت تا این کشتی بزرگ همچنان در این دریای متلاطم و پر خروش با حرکت منطقی خود به ساحل آرامش نزدیک شود. 

مدیر عامل بانک تجارت افزود: این خانواده بزرگ که امروز اعضای آن به 100 هزار نفر بالغ می شود به گذشته خود می بالد و آن را تکیه گاه و پشتوانه موفقیت های آتی می داند . دستاوردهای امروز ما نتیجه تلاش و دسترنج آنهایی است که دل در گرو بالندگی بانک تجارت داشتند و ما نیز اینگونه ادامه می دهیم تا این سفره همچنان برای آیندگان و فرزندانمان گسترده و پر برکت باشد.  

دولت آبادی با تقدیر از تلاشهای مدیران و کارکنان بازنشسته این بانک در سالهای گذشته یادآور شد:  علاوه بر سود جستن از دانش و تجربیات ارزشمند نیروهای بازنشسته بانک تجارت ،به همدلی ، تعهد و پشتکار همکاران عزیزم در جای جای بانک برای پیشبرد برنامه هایمان ایمان داریم.  مدیر عامل بانک تجارت در ادامه اظهار داشت :ما و شما جزئی از آینده بانک تجارتیم که باید از امروز دگر بار دست در دست یکدیگر آن را بهتر و زیباتر از گذشته بسازیم تا ناممان در تاریخ بانک فردا بماند. بر این عهد و پیمان استواریم و هزاران امید را به انتظار نشسته ایم.  

در ادامه این مراسم احمدی آذر رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت خود اظهار داشت : مشاهده پیوند ناگسستنی مدیران ارشد دیروز و امروز بانک تجارت با این خانواده بزرگ ، بی تردید موجب افزایش اطمینان خاطر کلیه ذینفعان نسبت به قوام و استواری این بانک بزرگ و اراده اعضای آن برای تعالی و پیشرفت در تمامی عرصه ها خواهد بود .  

در این نشست صمیمانه همچنین گروهی از مدیران ارشد اسبق بانک ضمن تشکر و قدردانی از برگزاری این مراسم ، اعلام داشتند که آماده همکاری وانتقال تجارب خود به مدیر عامل و اعضای هیات مدیره در  تمام سطوح هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: