کد خبر: ۷۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
تعداد بازدید: ۷۵۸
فال روزانه پنجشنبه 28 دی 1396
متولد فروردین : از فعالیت‌های روزمره ای که انجام می‌دهید خسته شده اید و به هیجانات روحی بیشتری نیاز دارید، زیرا در حال فاصله گرفتن از صحنه های مختلف زندگی تان هستید و این مورد دلیلی بارز برای خستگی شما می‌باشد. اگر کاری را که باید انجام بدهید کمی‌به تعویق افتاد نگران نباشید، کمی به فکر روحیات خودتان باشید. شما برای انجام دادن این کارها زمان لازم را دارید، زیرا شما به راحتی می‌توانید بر زمان تان مدیرت داشته باشید.

متولد اردیبهشت : به تازگی مسائل جدیدی وارد زندگی شما شده است که شما را به شدت نگران کرده اند اما نگران نباشید زیرا غافلگیری‌های شیرینی را سرنوشت برای شما رغم زده است تا به تمایلات درونی خود نائل شوید.شما دلتان می‌خواهد از صحنه زندگی تان دور شوید و دیگر مسئولیتی را در قبال کسی نداشته باشید اما لازم است بدانید که همین مسئولیت‌ها باعث شده اند که شما انگیره‌ای برای ادامه زندگی تان داشته باشید و گرنه که شما خیلی وقت پیش از زندگی باز مانده بودید.این مسائل براستی مسائل جزیی هستند زیرا تمام افراد نیز مانند شما دارای مشکل هستند و شما تنها شخصی نیستید که این مشکلات را تجربه می‌کنید.

متولد خرداد : شما در این روزها اعتمادهای نابه جا و نادرستی را به افراد متفاوت می‌کنید. بهتر است این کارتان را ترک نمایید زیرا در غیر این صورت شکست بزرگی در تقدیر شما به چشم می‌خورد. شما بیش از حد به افرادی که بر سر راه تان قرار می‌گیرند خوش بین هستید اما در قرن ۲۱ بهتر است استراتژی خود را تغییر دهید زیرا دیگر افراد ساده دل نیستند.

متولد تیر
: به نظر می رسد که امروز نیاز داشته باشید که مراقب خود باشید به خاطر اینکه به عنوان جزیی از یک تیم کار می کنید؛ اما این ترس شما از عدم کنترل است که باعث می شود تا محدودیت هایی را برای خود قائل شوید. شما می توانید به تفاوت عقاید بسیاری که با بقیه گروه دارید واکنش نشان دهید. اما جدا کردن خود از بقیه گروه راه حل این مشکل نیست. می توانید بدون اینکه در مسیر کسی مانع ایجاد کنید آگاه و هوشیار باشید و نیازی به سنگ اندازی برای بقیه نخواهید داشت.

متولد مرداد : اگر امروز كارهایتان خیلی كند پیش می‌رود زیاد ناراحت نشوید. فقط در حالی كه سرعت خودتان را بیشتر می‌كنید از كار كردن نیز لذت ببرید. اگر شما سعی كنید كه خیلی سریع برنامه‌هایتان را مرتب كنید ممكن است ناامید بشوید، برای اینكه در عین حال كه احساس خستگی می‌كنید انرژی‌تان نیز تحلیل می‌رود. در حال حاضر سعی كنید كه نكات مبهم را برای خود از بین ببرید تا همه چیز خوب به نظر برسد؛ شما بعداً هم می‌توانید به كارهایتان برسید.

متولد شهریور : شما امروز دلتان می‌خواهد ساعت‌های متمادی به خاطرات دوران كودكی خود فكر كرده و به آن دوران شیرین برگردید، اما شاید خودتان هم دقیقاً نفهمید كه واقعاً دنبال چه چیزی هستید! دیدگاه‌های شما معمولاً در حال عوض شدن است، اما هنوز هم دوست ندارید دیدگاه جدید خود را به دیگران اعلام كنید. البته شما از قدرت متقاعد كردن خیلی بالایی برخوردارید؛ پس از این توانایی خود استفاده كنید و اصلاً هم نترسید.

متولد مهر
: به جای اینکه مدام از این شاخه به آن شاخه پریده و هر کدام از وظایف خود را ناتمام و بسرعت انجام دهید آنها را به وقت دیگری موکول کنید. این تصمیم شماست که یک معتاد به تلویزیون باشید یا اینکه برای خود خلوتی پیدا کنید و درباره زندگی تان بیندیشید. شاید به نظر دیگران تنبل و بی تحرک برسید؛ اما به خاطر این است که آنها شما را درک نمی‌کنند. عطارد منطقی با سیاره حاکم شما ونوس متصل شده است وبه شما اجازه می‌دهد که به جای اینکه فقط صحبت کنید به خودتان خوش بگذرانید.

متولد آبان : تصمیمات جدی و خطیری در روزهای اخیر به شما واگذار می‌شود، خود را برای پذیرفتن و انجام دادن این تصمیمات آماده کنید. از زندگی که در حال حاضر دارید به نوعی خسته شده اید و خواهان تغییر زندگی تان هستید اما بدون برنامه ریزی، طرح و نقشه قبلی هیچگاه این کار را انجام ندهید. با انجام درست و صحیح این تصمیمات خود را به دیگران ثابت می‌کنید و به آنها ابراز می‌دارید که شما نیز توانایی‌های لازم را دارا هستید به همین علت خبرهای خوبی را خواهید شنید که شاید باعث خنثی شدن خبرهای بد چند روز آینده‌تان شود.

متولد آذر :
شما واقعا دوست ندارید موقعیتی را مدیریت کنید که خودتان کاملا در آنجا حضور ندارید. شما امروز هیچ سورپرایزی را نمی‌خواهید اما با یک دید کلی داشتن می‌توانید حلقه ای را به طرف فردی بیندازید که در پشت صحنه کار می‌کند. با این حال تنها راه حل استفاده از قوه خلاقیت است نه اینکه بنشینید و به انتظار معجزه باشید. سعی کنید همیشه عامل باشید نه معلول!

متولد دی
: امروز ممکن است شما حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشید، اما که نمی‌دانید باید از کجا شروع کنید. متاسفانه، شما ممکن است دیگران را با احساسات شتاب زده که اشتباه هم هستند به دردسر بیندازید. این به خاطر این است که شما آنقدر سریع واکنش نشان می‌دهید که دوستان و افراد خانواده تان نمی‌دانند در سر شما چه می‌گذرد. چند لحظه جایی بنشینید و چند بارنفس عمیق بکشید و به این ترتیب خود را آرام کنید. اجازه دهید قبل از اینکه دهان تان را برای شکوه و شکایت بگشایید، احساسات تان خود به خود ناپدید شوند.

متولد بهمن
: شاید شما دوست داشته باشید که فعالیتهایتان کاهش پیدا کند و آسایش بیشتری داشته باشید، اما برای داشتن روزی آرام و همراه با استراحت باید مدتی صبر کنید. همچنانکه شما در مورد آینده‌تان برنامه ریزی می‌کنید تمام احتمالات ممکنی که شما می‌بینید می‌تواند شما را تحریک کند، برای اینکه شما راحت‌تر هستید که با استفاده از یک روش ملموس به تنهایی عمل کنید. صحبت کردن در مورد ترسهایتان می‌تواند یاریتان کند اما کم کردن نگرانی‌هایتان به وسیله ورزش بدنی سالم نیز می‌تواند برایتان سودمند باشد.

متولد اسفند
: شما امروز فکر می‌کنید که می‌توانید به سرعت تمام کارهایتان را انجام داده و بعد هم می‌توانید استراحت کنید. ولی متأسفانه شما نمی‌توانید دقیقاً حدس بزنید که انجام دادن تمام کارهایتان چقدر زمان می‌برد. باید مطمئن شوید که به اندازه کافی وقت دارید؛ چرا که اگر کارهایتان را ناتمام رها کنید و بعد بفهمید که کارهای زیادی برای انجام دادن دارید اصلاً نمی‌توانید از روزتان لذت ببرید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: