کد خبر: ۷۵۵۵۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۵
تعداد بازدید: ۳۲۸
استقلال با شفر شروع بدی در نیم فصل دوم نداشته است.
بهتر از منصوریان، بد‌تر از منصوریانبه گزارش خبرداغ ، مقایسه نتایج 4 بازی اخیر تیم وینفرد شفر با 4 بازی نیم‌فصل اول منصوریان و نیز 4 بازی نیم‌فصل دوم سال گذشته:

 

استقلال با شفر شروع بدی در نیم فصل دوم نداشته است. آبی‌پوشان پایتخت که از 4‌بازی ابتدایی فصل با منصوریان تنها 4‌امتیاز از 12‌امتیاز ممکن را کسب کرده بودند، در نیم‌فصل دوم با شفر 8‌امتیاز جمع کرده‌اند. همین آمار نشان می‌دهد تیم شفر 2‌برابر تیم منصوریان از حریفان امتیاز گرفته و توانسته سروسامانی به اوضاعش در جدول بدهد. البته شفر در مقایسه با نیم‌فصل دوم لیگ گذشته، شروع ضعیف‌تری داشته و یک‌امتیاز کمتر از منصوریان جمع کرده است. تیم منصوریان سال پیش از 4‌بازی ابتدایی نیم‌فصل دوم، روی هم رفته 9‌امتیاز جمع کرد و با همین شروع رویایی از بحران خارج شد تا فصل را با رتبه نایب‌قهرمانی تمام کند. با توجه به همین آمار و ارقام شاید بدنباشد نگاهی به جایگاه رقبای حریفان استقلال شفر و منصوریان در جدول داشته باشیم تا مشخص شود مربی ایرانی آبی‌ها سخت‌تر امتیاز جمع کرد یا پیرمرد آلمانی.
استقلال در اولین بازی این فصل به مصاف نفت‌آبادان رفت و در خانه حریف با نتیجه یک بر صفر به برزیل باخت.

 

نفت‌آبادان تیم دوازدهم فصل قبل بود و با فراز کمالوند لیگ را استارت زد.
آبی‌پوشان پایتخت در هفته دوم فصل جاری با استقلال‌خوزستان دیدار کردند و در ورزشگاه آزادی به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل نرسیدند. استقلال‌خوزستان به عنوان تیم چهارم جدول با تیم منصوریان روبه‌رو شد.
استقلالی‌ها اولین پیروزی فصل خود را مقابل تراکتورسازی در تهران جشن گرفتند و با نتیجه یک بر صفر این تیم را شکست دادند.

 

بدنیست بدانید تیم گل‌محمدی به عنوان تیم پانزدهم جدول در آزادی به استقلال باخت.
تیم منصوریان در چهارمین بازی فصل با سایپا دیدار کرد و در ورزشگاه تختی تهران با نتیجه یک بر صفر به تیم دایی باخت.

 

شاگردان دایی در دور رفت و پیش از بازی با استقلال روی پله سوم جدول ایستاده بودند.
استقلال دور برگشت را با پیروزی 4 بر صفر مقابل نفت‌آبادان در ورزشگاه آزادی آغاز کرد. نفت پیش از بازی با استقلال روی پله ششم جدول ایستاده بود و پس از حذف پرسپولیس در رقابت‌های حذفی شرایطی رویایی داشت.


آبی‌ها که در تهران با منصوریان از پس همنام اهوازی خود برنیامده بودند، در ورزشگاه غدیر با 3‌گل این تیم را در هم کوبیدند و با دست پر به تهران برگشتند. استقلال‌خوزستان پیش از بازی با استقلال روی پله سیزدهم ایستاده بود.


تیم شفر در سومین بازی نیم‌فصل دوم به مصاف تراکتورسازی رفت و مقابل این تیم به تساوی بدون گل رضایت داد. تراکتورسازی به عنوان تیم دهم جدول رده‌بندی در دور برگشت با استقلال در تبریز بازی کرد.
آخرین بازی تیم شفر در لیگ برتر با سایپای رده ششمی بوده است. آبی‌پوشان پایتخت مقابل تیم دایی به تساوی یک‌-یک رضایت دادند تا مجموع امتیازاتشان در نیم‌فصل دوم به 8 برسد.


تیم منصوریان در اولین بازی نیم‌فصل دوم سال گذشته با نفت‌تهران رده پنجمی روبه‌رو شد و با نتیجه یک بر صفر در تختی تهران این تیم را شکست داد. نفت دایی پیش از بازی با استقلال تیم پنجم جدول بود.


استقلال در دومین هفته نیم‌فصل دوم سال گذشته با استقلال‌خوزستان روبه‌رو شد و در ورزشگاه آزادی با نتیجه 2 بر یک به این تیم باخت. آبی‌های جنوب پیش از بازی با استقلال روی پله یازدهم جدول ایستاده بودند.


شاگردان منصوریان در سومین بازی نیم‌فصل دوم با نفت‌تهران روبه‌رو شدند و در آبادان با نتیجه 3 بر صفر این تیم را شکست دادند. آن زمان نفت‌آبادان تیم یازدهم جدول بود و با فیروز کریمی برای بقا می‌جنگید.
پیکان چهارمین حریف استقلال منصوریان در نیم‌فصل دوم لیگ شانزدهم بود، تیمی که روی پله ششم جدول ایستاده بود. استقلال مقابل پیکان با نتیجه 3 بر 2 پیروز شد تا آبی‌ها بازگشتی رویایی به لیگ داشته باشند.

همشهری

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: