کد خبر: ۷۵۵۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۹۵
بازیکنان سازمان تهاجمی استقلال انگیزه های زیادی برای دیدار با پدیده دارند.
آخرین آزمون مهاجمان استقلال قبل از رقیب خارجیبه گزارش خبرداغ ، با پیگیری های مدیران استقلال احتمالا دیدار با پدیده آخرین نمایش این تیم قبل از اضافه شدن مهاجم خارجی است و بعد از این دیدار استقلالی ها در پیکان هجومی خود یک مهاجم جدید خواهند داشت.


این موضوع اتفاقی است که دیدار برابر تیم مهاجری را برای مهاجمان استقلال تبدیل به نبردی حیثیتی می کند و آبی پوشان که در ابتدای هفته از قربانی دیگر مهاجم این تیم حمایت چشمگیری کرده بودند را با انگیزه های ویژه ای به میدان خواهند فرستاد.


بازیکنان استقلال که برای ادامه روند خوب خود نیاز مبرمی به سه امتیاز دیدار با تیم مشهدی دارند، حالا برای تکمیل حمایت از قربانی و گلزنی این بازیکن متحدتر از قبل خواهند بود و برای رد این انتقاد که در گلزنی مشکل دارند، بیش از همیشه تلاش می کنند.


استقلال با پیروزی برابر پدیده هر چند شانس زیادی برای صعود در جدول ندارد؛ اما می تواند تا اندازه زیادی تیم های بالانشین خود را تحت فشار قرار دهد.

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: