کد خبر: ۷۵۵۵۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۰
تعداد بازدید: ۳۲۰
معاون فرهنگی دانشگاه تهران با تاکید بر اینکه 39 دانشجوی بازداشتی تجمعات اخیر این دانشگاه آزاد شدند، گفت: دانشجویان بازداشتی که به دلیل بازداشت امکان حضور در جلسه امتحان پایان ترم را نداشته‌اند، نگران غیبت خود نباشند.
آزادی تمامی دانشجویان بازداشتی دانشگاه تهران/دانشجویان نگران غیبت در امتحان نباشند
به گزارش خبرداغ ، دکتر مجید سرسنگی با اعلام این مطلب اظهار کرد: از 41 دانشجوی بازداشتی اتفاقات اخیر دانشگاه تهران تا به امروز 39 دانشجو آزاد شده‌اند و در جلسه‌ای که امروز با سرپرست بازداشتگاه اوین داشتیم، پرونده دو دانشجوی در بازداشت نیز کامل شده و این دانشجویان فردا آزاد خواهند شد.

وی در ادامه گفت: یکی از دلایلی که هنوز دو دانشجوی دانشگاه تهران در بازداشت هستند، این است که خانواده‌های آنها به دلایلی نتوانستند به منظور گذاشتن وثیقه به تهران مراجعه کنند که البته این مشکل رفع شده و دانشجویان فردا آزاد خواهند شد.

معاون فرهنگی دانشگاه تهران از تمهیدات این دانشگاه برای امتحان مجدد از دانشجویان بازداشتی در زمان امتحان خبر داد و گفت: معاونت آموزشی دانشگاه تهران تسهیلاتی را برای آن دسته از دانشجویانی که در تاریخ امتحان در بازداشت به سر می‌بردند، اندیشیده که بر اساس آن این دانشجویان در یک زمانی که اعلام خواهد شد، می‌توانند در جلسه امتحان حضور پیدا کنند.
ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: