کد خبر: ۷۵۵۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۸
تعداد بازدید: ۴۰۴
هنرمندان کیش در مراسمی با حضور هنرمند برجسته عرصه موسیقی کشور گردهم آمدند.
گردهمایی هنرمندان کیش با حضور کیوان ساکت موسیقی دان مطرح کشوربه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در این گردهمایی که با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش، و جمعی از مسئولان و هنرمندان جزیره کیش برگزار شد کیوان ساکت موسقیدان برجسته کشورمان میهمان هنرمندان  و مسئولان جزیره کیش بود.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش در این گرد همایی با تسلیت شهادت جانگداز دریانوردان کشور در حادثه کشتی سانچی گفت: بنابر تاکید دکتر انصاری لاری توجه به تعاملات ملی و بین المللی فضای هنری کیش و ارتقاء آموزش و پروش از اولویت های معاونت فرهنگی و اجتماعی است به همین منظور از استاد کیوان ساکت این هنرمند شاخص کشورمان برای بازدید از ظرفیت های جزیره کیش و دیدار با هنرمندان جزیره دعوت به عمل آمد.

سعید پور علی افزود: استاد کیوان ساکت در این سفر دو روزه به واسطه روحیه مساعدت و همکاری و علاقه ای که به ارتقاء موسیقی کشور دارند در برنامه های مختلف حضور یافتند و از مراکز هنری کیش بازدید کردند.

کیوان ساکت در این گرد همایی ضمن ابراز خرسندی از حضور سعید پورعلی که خود از چهره های فرهنگی و هنری کشور است در جایگاه معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش افزود: بهره گیری از حضور چهره ای فرهنگ دوست بر مسندی که نقش موثری بر رشد و توسعه فرهنگی این جزیره دارد اقدامی شایسته است.

وی گفت: روشن کردن چراغ فرهنگ و هنر ایران کهن در جزیره زیبا و آرام کیش کاری ماندگار و ارزشمند است.

گفتنی است کیوان ساکت موسیقی دان و آهنگساز، نوازنده تار و سه تار، نویسنده و مدرس دانشگاه و از هنرمندان بنام عرصه موسیقی کشور در سفر دو روزه به کیش ضمن دیدار با مسئولان فرهنگی و هنری کیش و حضور در دفاتر روزنامه های اقتصاد کیش و اخبار کیش از آموزشگاه های هنری این جزیره دیدن کرد و درگردهمایی هنرمندان کیش نیز حضور یافت.

آلبوم های جامه دران، سبک بال، فسانه و شبی با خورشید از آثار معروف کیوان ساکت است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: