کد خبر: ۷۵۵۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۰
تعداد بازدید: ۱۹۷
در صحن مجلس صورت گرفت؛
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر سلیمی مبنی بر گم شدن پول از حساب های شرکت نفت گفت: درباره گم شدن پول از حساب های شرکت نفت باید تحقیق بیشتر انجام شود و وزارت نفت توضیح دهد.
سلیمی: ۱۵ میلیون دلار از حساب شرکت ملی نفت گم شده است/ مطهری: درباره گم شدن پول ها باید تحقیق بیشتری انجام شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: اطلاع رسانی صحیح درخصوص نفتکش سانچی صورت نگرفت و وزارت نفت واقعا توضیحی نداد، اما وزارت خارجه بیانیه‌ای در این خصوص صادر کرد که جای قدردانی دارد. نکته دیگر اینکه وزارت راه و شهرسازی به موقع به این موضوع ورود نکرد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: با اصل گرفتن مالیات و لحاظ قاعده موافقم، اما اخذ جریان مالیاتی در شرایط رکودی جامعه را اذیت می کند.

وی افزود:در خبرها بحث گم شدن ۱۵ میلیون دلار و همچنین ۶۰ میلیارد تومان از حساب های شرکت ملی نفت مطرح شده که مسولان شرکت نفت این موضوع را تایید کرده اند، این درحالی است که ما در مجلس نمی دانیم چگونه از حساب حقوقی این مبلغ کلان یکباره مفقود شده و شخصی که این کار را کرده به کانادا فرار کرده است. باید مشخص شود که چگونه از یک حساب دولتی این مبلغ جابجا شده است.

سلیمی افزود:کارگروه‌های اقتصاد مقاومتی در استان‌ها برخی فعالان اقتصادی را به بانک معرفی می‌کنند، اما بانک‌ها همکاری برای پرداخت وام ندارند، باید مشخص شود چرا مصوبات این کارگروه‌ها اجرایی نمی‌شود.

علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکرات سلیمی گفت: درخصوص مسائل کشتی سانچی هنوز ابهاماتی وجود دارد و علی رغم اینکه وزیر تعاون در تلویزیون در این خصوص توضیحات خوبی دادند، باید ابهامات برطرف شود.

نایب رئیس مجلس افزود: درخصوص اخذ جرایم بانکی، مراجع عالیقدر تقلید نظر خود را بیان کرده اند و باید کمیسیون اقتصادی پیگیری های لازم را انجام دهد.

مطهری همچنین افزود: درباره گم شدن پول از حساب‌های شرکت نفت باید تحقیق بیشتر انجام شود و وزارت نفت توضیح دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: