کد خبر: ۷۵۵۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۰
تعداد بازدید: ۲۳۸
نماینده مردم رشت خواستار آزادی تمام دانشجویان بازداشتی در ناآرامی‌های اخیر شد و گفت: افرادی که از موسسات مالی متضرر شده بودند نه آشغال بودند نه خس و خاشاک
جعفرزاده ایمن آبادی: افرادی که از موسسات مالی متضرر شده بودند نه آشغال بودند نه خس و خاشاک/ با دانشجویان بازداشتی با رافت اسلامی برخورد شود

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس، به خانواده‌های جانباختگان نفتکش سانچی تسلیت گفت و اظهارکرد: از صداو سیما گله مندیم چرا که در شب عزای عمومی و در حالی که ربان مشکلی در گوشه تلویزیون وجود داشت، اقدام به پخش برنامه طنز کرد. ما انتظار نداشتیم صداوسیما به احساسات مردم بی‌توجهی کند.

نماینده مردم رشت به اظهارات اخیر رییس‌جمهور آمریکا درباره برجام اشاره کرد و گفت: برجام قابل تغییر نیست و ایران بارها حسن نیت خود را نشان داده است.

عضو فراکسیون ولایی مجلس با اشاره به اعتراضات اخیر مردم به مشکلات معیشتی گفت: افرادی به خیابان آمدند که نسبت به مشکلات مالی اعتراض داشتند. افرادی که از موسسات مالی متضرر شده بودند نه آشغال بودند نه خس و خاشاک. البته سلطنت طلب‌ها که پول این ملت را غارت کرده و با خود از کشور خارج کرده‌اند، سعی کردند وارد این اعتراضات شده و مداخله کنند.

وی گفت: از حاکمیت انتظار داریم با دانشجویانی که ناخواسته و بر اثر ناآگاهی وارد این جریان شدند، با رافت اسلامی برخورد شود و همه آنها آزاد شوند.

ایمن آبادی به مصوبه معافیت فرزندان ایثارگران از خدمت سربازی اشاره کرد و گفت: انتظار داریم در روند اجرای این مصوبه تسریع شود. مگر این ایثارگران ما چقدر از عمرشان باقی مانده است که مانع از این می‌‌شویم که فرزندانشان به آنها خدمت و از آنها مراقبت کنند.

نماینده مردم رشت به موضوع واردات برنج اشاره کرد و گفت: با وجود اینکه واردات برنج ممنوع شده است اما کامیون، کامیون برنج وارد کشور می‌شود و کسی مسئولیت آن را به عهده نمی‌گیرد. خواهشمندم اجازه دهید کشاورزان قطعاتی از زمین‌های خود را به فروش برسانند تا بتوانند زنده بمانند .

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: