کد خبر: ۷۵۵۴۲۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴
تعداد بازدید: ۴۶۷
ستاره استقلالی بعد از جدايي از تیم آبی ها حسابي روي فرم آمده و خيلي زود به يك مهره تعيين‌كننده در تركيب فولاد تبديل شده است.
وقتی ماجرای ستاره پرسپولیسی تکرار شد/ ستاره استقلالی بعد از جدايي از تیم آبی ها حسابي روي فرم آمدهبه گزارش خبرداغ،حسن بيت‌سعيد بعد از جدايي از استقلال حسابي روي فرم آمده و خيلي زود به يك مهره تعيين‌كننده در تركيب فولاد تبديل شده است.

 

او كه ابتداي فصل با سروصداي زياد به استقلال آمد و به قول خودش قرار بود همراه با شهباززاده دروازه رقبا را گلباران كند، حالا سجاد را در برزخ رها كرده و خودش به سمت بهشت اهواز گريخته است!

 

از بيت‌سعيد در استقلال چيزي جز چند نمايش ضعيف، تعويض‌هاي مكرر و پس از آن چسبيدن به نيمكت ديده نشد، اما او در بازگشت به فولاد فعلا سه گل زده؛ دو تا به نفت تهران و يكي هم به گسترش‌فولاد. به نظر مي‌رسد بيت‌سعيد امسال در حال تكرار خاطره ساسان انصاري پارسال است؛ بازيكني كه در پرسپوليس ناموفق بود، اما بعد از بازگشت به فولاد بغضش تركيد و چپ و راست گل زد.

بانک ورزش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: