کد خبر: ۷۵۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۶۵
مدیر شعب استان های اصفهان، قم، مرکزی و چهارمحال و بختیاری بانک ایران زمین با هیات همراه در راستای افزایش ارائه خدمات بانکی و تعامل اقتصادی، از کارخانه نساجی ایران نوبافت اصفهان بازدید کردند.
بازدید مدیر استانی بانک ایران زمین از کارخانه ایران نوبافتبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی: محمد رضا سبزواری مدیر استانی بانک ضمن بازدید از خطوط تولید این کارخانه با اشاره به پیشینه صنایع در استان اصفهان افزود: این شهر سالهای متمادی به عنوان قطب نساجی کشور مطرح و قوی ترین رکن نساجی ایران در طول چندین دهه بوده است.
وی در ادامه با اشاره به درگیری های صنعت نساجی و مشکلات آن، گرفتاری های موجود را مستقیم مرتبط با خود این صنعت ندانست و معضلاتی همچون قاچاق را از مهمترین مسایل روز اقتصاد و تاثیر گذار در شرایط فعلی بر شمرد.
وی در سخنان پایانی خود در این جلسه به تشریح ارائه انواع خدمات و همچنین رسالت های محیط زیستی بانک ایران زمین پرداخت و ضمن ابراز خرسندی از همکاری با ظرفیت های تخصصی صنعت نساجی گفت: امیدواریم با ایجاد و افزایش رابطه متقابل به نحو احسن بتوانیم در جهت رفع بخشی از مشکلات کارخانه گام های مثبتی برداریم.
سپس حبیب اله شاه کرمی مدیر عامل کارخانه ضمن خیر مقدم به تشریح تاریخچه کارخانه پرداخت و افزود ایران نو بافت در سال 1360 با مساحتی بالغ بر 50 هزار متر مربع تاسیس شده است و این واحد تولیدی قادر به تولید سالانه 7 هزار تن نخ رنگی و پارچه ای است که به طور مستقیم برای 200 نفر ایجاد اشتغال کرده و علاوه بر تامین نیاز های بازار داخلی محصولات خود را به کشور های آسیایی نیز صادر می کند.
در پایان این جلسه طرفین بر گسترش روابط فی مابین تاکید کردند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: