کد خبر: ۷۵۵۲۳۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۹
تعداد بازدید: ۳۵۷
توکلی عضو هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در بازديد از شعب و دواير ستادي مديريت شعب استان کرمان با اشاره به نقش خدمات قرض الحسنه در توانمند سازي جامعه بيان داشت: بهبود وضعيت اقتصادي کشور و معيشت مردم از اركان مهم اقتصاد ملي است و خدمات بانك قرض الحسنه مهر ايران در اين راستا نقش موثري را برعهده دارد.
بهبود وضعیت اقتصادی کشور و معیشت مردم از ارکان مهم اقتصاد ملی استبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران ، توکلی عضو هیات مديره به منظور بازديد از شعب و دواير ستادي استان به همراه نجدي مدير امور استان ها و طبلشي رييس اداره کل پشتيباني به کرمان سفر كرد.
در این سفر، دوایر ستادی و شعب شهرستان های کرمان، زرند و رفسنجان مورد بازديد قرار گرفت و ضمن ارزيابي آمار عملکرد شعب در حوزه هاي منابع، مصارف و مطالبات ، نکات لازم براي تحقق اهداف ترسيمي در فرصت باقي مانده از سال ارائه شد.
توکلی ضمن تاکید به عملکرد مطلوب بانک در زمینه های معيشت، اشتغالزايي و كارآفريني، بهداشت و درمان و همچنين توانمند سازي نيازمندان جامعه بيان داشت: در ۱۰ ماهه نخست سال جاري بالغ بر ۵۱۰ هزار فقره تسهيلات قرض الحسنه به نيازمندان واقعي جامعه پرداخت شده است.
وی افزود: نقش قرض الحسنه در بهبود معیشت مردم و ایجاد رونق اقتصادی بي بديل است و اعطاي تسهيلات قرض الحسنه علاوه بر ايجاد فرصت هاي شغلي مي تواند با تحريک تقاضا براي کالا و خدمات داخلي در وضعيت اقتصادي کشور نيز تاثير گذار باشد.
در ادامه، نجدی مدیر امور استان ها نیز با ارزیابي گزارش آمار عملکرد شعب اظهار داشت: کارکنان صف و ستاد مي بايست در فرصت باقي مانده از سال تمامي تلاش خود را براي تحقق اهداف تدوين شده به کار گيرند.
شایان ذکر است، در ادامه این سفر ، توکلی، نجدی و طبلشي به همراه هاشمي نژاد مدير استان کرمان با دکتر ارسلان معاون منابع انساني مجتمع مس سرچشمه ديدار و گفتگو كردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: