کد خبر: ۷۵۵۲۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۳۱۱
مدعی صعود به لیگ برتر هستیم؛
سرمربی اکسین البرز پس از شکست برابر ملوان بندرانزلی به حمایت از عملکرد دروازه‌بان تیمش پرداخت.
لطیفی: بیرانوند یکی از برترین دروازه‌بان های ایران استبه گزارش خبرداغ ، علی لطیفی در نشست خبری پس از دیدار برابر ملوان گفت: به احترام خبرنگاران در نشست حاضر شدم. نوع بازی طوری بود که کمترین حق ما مساوی بود.  ملوان در ۲۰ دقیقه اول فشار آورد. حریف نیاز مبرم به برد داشت و شرایط جوی نیز علیه ما بود با این حال بازی پایاپایی را انجام دادیم. اواخر نیمه اول می‌توانستیم به گل برسیم و دروازه‌بان ملوان خیلی خوب کار کرد.

 

او ادامه داد: در نیمه دوم بر میدان مسلط تر بودیم و از جایی که فکر می‌کردیم گل خوردیم و گل ملوان به خاطر مشکل زمین بود. سجاد بیرانوند یکی از برترین دروازه‌بان های ایران است اما توپ بر زمین خورد به خاطر شرایط زمین تغییر مسیر داد. بعد از گل هم ما فشار آوردیم اما دروازه‌بان حریف عالی بود. به ملوان و کادرفنی اش این برد را تبریک می‌گویم اما هواداران ملوان کمی ما را اذیت کردند.

 

سرمربی اکسین خاطرنشان کرد: انزلی چی‌ها را دوست دارم. هر تیمی داشتن چنین تماشاگرانی را آرزو دارد اما دشنام دادن خوب نیست. نباید به کادر حریف توهین شود. انزلی چی ها را دوست دارم اما همه مربیان وئ بازیکنان خانواده دارند، همانطور که تماشاگران خانواده دارند. این وضعیت خیلی بد است. باید برد و باخت در فوتبال را قبول داشت. این برد را به هواداران ملوان هم تبریک می‌گویم.

 

سرمربی اکسین در واکنش به این سوال که یکی از دستیاران شما هواداران را تحریک کرد، گفت: بله واکنش وجود دارد. یک روز تماشاگر عصبی است و دشنام می دهد اما من خودم هیچ عکس العملی نشان ندادم و نخواهم داد. امیدوارم فرهنگ سازی در فوتبال صورت بگیرد که به یکدیگر اهانت نکنیم. مساوی حداقل حق ما بود اما باختیم. خودم هم گاهی از کوره در می‌رود. با توجه به شرایط سختی که تیم ما دارد امروز با همراه بازیکنان امید به ۱۶ بازیکن رسیدیم. بدون یازده بازیکن به انزلی آمدیم اما به شما قول می‌دهم که این تیم مدعی صعود است. ۱۰ تیم امیدوارند و یقین دارم یکی از صعود کنندگان به لیگ برتر خواهد بود هرچند مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خواستار حفظ تیم در لیگ یک بودند.

ایلنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: