کد خبر: ۷۵۵۲۳۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
تعداد بازدید: ۲۸۲
حریف این هفته پرسپولیس با توجه به نتایج 10 هفته پایانی لیگ، پس از سرخپوشان، دومین تیم برتر رقابت‌ها است.
پرسپولیس همچنان پیشتاز، گسترش فولاد خطرسازبه گزارش خبرداغ  به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با نگاهی به رقابت‌های 10 هفته اخیر لیگ برتر که حدفاصل بازی‌های هفته دهم تا نوزدهم را شامل می‌شود، مدافع عنوان قهرمانی، پیشتازی مطلقی را رقم زده است.

 

پرسپولیس از هفته دهم این بازی‌ها که با پیروزی برابر استقلال همراه بود تا هفته‌ای که گذشت، 7 پیروزی و 3 تساوی را به دست آورده است تا بیشترین پیروزی و امتیاز را در این 10 هفته نصیب خود کند.

 

نکته جالب توجه این است که تیم دوم پس از پرسپولیس، حریف این هفته سرخپوشان است. گسترش فولاد تبریز که در حال حاضر در رده هشتم جدول قرار دارد، بر اساس نتایج این 10 هفته، تیم دوم بوده است. آنها 6 پیروزی و 20 امتیاز را در این حدفاصل کسب کرده‌اند. این آمار جایگاه واقعی این تیم، بر اساس شرایط فنی کنونی آنها تعریف کرده و هوشیاری پرسپولیس را هم طلب می‌کند.

 

پس از گسترش فولاد هم تیم‌های استقلال، فولاد خوزستان و ذوب آهن با 19، 18 و 17 امتیاز و 5، 4 و 5 پیروزی قرار دارند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: