کد خبر: ۷۵۵۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
تعداد بازدید: ۴۴۳
رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: پالادیوم با وجود تخلفات در دوره گذشته ساخته شده، اما باز هم مالک در خیابان جنوبی با هدف تامین پارکینگ ساختمانی را احداث کرده که سه طبقه از آن را تبدیل به کاربری اداری کرده است.
به گزارش خبرداغ ، محمد سالاری در سی و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور به بارگذاری در پادگان 06 انتقاد کرد و گفت: این پادگان 50 هکتار مساحت داشته و پرونده در کارگروه فنی شورای عالی شهرسازی و معماری در حال بررسی است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران با بیان اینکه این پادگان در مکان خاصی قرار دارد ادامه داد: پادگان 06 در محدوده خیابان پاسداران اتوبان صیاد و خیابان‌های دولت و گلستان قرار دارد. قرار است یک میلیون متر مربع در آنجا بارگذاری صورت بگیرد. اگر قرار باشد پادگان‌ها از شهر خارج شوند و به جایش چند برابر طرح تفصیلی بارگذاری شود همان بهتر که در شهر بمانند حداقل موجب کمتر شدن سرانه‌های خدماتی نمی‌شود و زمان بحران هم می‌توان از آنها استفاده کرد.

عضو شورای شهر با تاکید بر اینکه شهرداری تهران در این پروژه مشارکت دارد، افزود: سهم شهرداری در این پروژه 70 درصد است و من درخواست می‌کنم نماینده شهرداری با این موضوع مخالفت کند.

او در ادامه به تخلفات پالادیوم اشاره کرد و افزود: در این خصوص سه ماه پیش هم تذکری دادم که در پاسخ شهرداری به تذکر من اشاره نشد. بحث من این بود که پالادیوم با وجود تخلفات در دوره گذشته ساخته شده اما باز هم مالک در خیابان جنوبی با هدف تامین پارکینگ ساختمانی را احداث کرده که سه طبقه از آن را تبدیل به کاربری اداری کرده است.

رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی به بازدیدش همراه شهردار منطقه یک از پالادیوم اشاره کرد و گفت: بر اساس قراردادی که مالک در دوره فعلی و در زمان شهردار قبلی منطقه نوشته یک تونل در زیرزمین و یک پل هوایی در ارتفاع 40 متری برای اتصال دو ساختمان و تجاری کردن ساختمان جنوبی احداث کرده است.

به گزارش ایلنا، او ادامه داد: شهردار منطقه اذعان کرده که مالک قصد تجاری کردن ساختمان جنوبی را هم دارد اما به دلیل وجود قرارداد تصمیم‌گیری در این خصوص بر عهده شهردار است به نظر من این قرارداد قابل قبول نیست و نمی‌تواند ملاک عمل قرار گیرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: