کد خبر: ۷۵۵۲۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶
تعداد بازدید: ۲۹۳
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج گفت: با تلاش یک ساعته آتش نشانان آتش سوزی پارک ملت مهار شد.
آتش سوزی پارک ملت مهار شدبه گزارش خبرداغ ، رامین اسد نژاد اظهار کرد: ساعت 10 و 20 دقیقه صبح امروز خبر آتش سوزی در پارک ملت از طریق سامانه 125 به این سازمان اطلاع داده شد.

وی بیان کرد: بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 4 این سازمان جهت اطفاء حریق به محل حادثه اعزام شدند و کار خاموش کردن آتش را انجام دادند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج عنوان کرد: متاسفانه به دلایل نامعلومی بخشی از درختان این پارک در پایین تر از مجموعه تیچر اسکیت دچار حریق شد که خوشبختانه با حضور آتش نشانان ضمن مهار آتش از سرایت آن به محوطه بالا دست جلوگیری شد.

وی بیان کرد: متاسفانه در این حادثه یک قلاده شغال که در زیر تنه درخت گیر کرده بود دچار سوختگی شدید شده بود که از داخل آتش بیرون آورده شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سنندج خاطرنشان کرد: متاسفانه یک سهل انگاری ساده باعث حوادث ناگوری این چنینی می شود.

اسدنژاد یادآور شد: در راستای جلوگیری از شعله ور شدن آتش عملیات لکه گیری و ایمن سازی محوطه انجام دادند.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: