کد خبر: ۷۵۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۲
محمدرضا تابش:
در پی سانحه تلخ آتش سوزی کشتی نفتکش ایرانی و غرق این کشتی در دریای چین، نائب رییس فراکسیون امید با صدور پیامی این ضایعه را تسلیت گفت.
تعلل دولت چین در امدادرسانی به نفتکش سانچی جای گلایه دارد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، متن پیام محمدرضا تابش بدین شرح است:

آه ای غریب گمشده بازت نمی‌نهم

انا لله و‌ انا الیه راجعون

آب هم نتوانست، شعله‌های سرکش برخاسته از کشتی سانچی را مهار کند و مرهمی باشد بر دل‌های آشفته و منتظر خانواده‌های دریانوردان اسیر و مظلوم.

مصیبتی جانکاه رقم خورد که دل‌های همه ایرانیان را به درد آورد و اشک ماتم میلیون‌ها هم وطن نوعدوست را جاری نمود.

هشت روز بیم و امید و انتظار برای شنیدن خبری از کارکنان خدوم نفتکش سانچی، متاسفانه با حادثه غم انگیز غرق این کشتی در آبهای چین و آسمانی شدن ۳۲ هموطن عزیزمان به سرانجامی تلخ رسید.

قطعا میشد با مسئولیت پذیری موثرتر و دیپلماسی قوی‌تر و اطلاع رسانی به هنگام‌تر، از ابعاد اندوهناک حادثه کاست و افکار عمومی را نسبت به ایفای وظایف دستگاه های مسوول و دفاع از حقوق شهروندان قانع کرد.

از دولت چین نیز بخاطر تعلل در امداد رسانی، جای گلایه فراوان است.

اینها موضوعاتی است که بی‌شک توسط همکاران عزیز نماینده درجهت استیفای حقوق مردم وخصوصا خانواده های داغدار مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

اکنون با تاثر فراوان ضایعه مصیبت بار از دست دادن جمعی از پرسنل شریف و خدوم شرکت ملی نفتکش ایران را به تمامی هموطنان عزیز و خانواده های داغدار این عزیزان، به ویژه خانواده محترم دهقان و مردم شریف استان یزد، که امیدوارانه در این چند روز چشم به راه خبر سلامتی دلبندانشان بودند، تسلیت عرض می‌کنم.

رجاء واثق دارم که روان پاک این دریادلان سبکبال، بر خوان بی منتهای رحمت و دریای بیکران نعمت اخروی پرودگار میهمان است و آرامش ابدی نثار روح بلند و افتخار آفرینشان خواهد بود.

نامشان تا ابد بر قله های سربلندی و افتخار ایران زمین جاودانه و روان پاکشان در آرامش ابدی باد.

محمدرضا تابش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: