کد خبر: ۷۵۵۲۰۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۵
بکار بردن واژه «مرگ مشکوک» در اظهارات سخنگوی قوه‌قضاییه درباره آیت‌الله هاشمی رفسنجانی اشتباه بود، که از این طریق اصلاح می‌‌شود.
توضیح درباره یک خبر

به گزارش خبرداغ به نقل از ایلنا، «حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در نشست خبری امروز خود در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر اینکه با توجه به سالگرد آیت‌الله هاشمی از سوی برخی نزدیکان ایشان عنوان شده که درصد رادیو اکتیو موجود در بدن وی بیش از استاندارد بوده است و در این ارتباط پرونده‌ای در شورای عالی امنیت ملی تشکیل شده است. آیا دستگاه قضایی به این مساله ورود کرده است؟ گفت: تا کنون نه چیزی از طرف خانواده آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و نه شورای عالی امنیت ملی به قوه قضائیه فرستاده نشده است.»

در خبر منتشر شده به کد  ۵۸۱۹۹۶ ، برداشت خبرنگار از پاسخ حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای این بوده که می‌تواند از عبارت «گزارشی از مرگ مشکوک آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به قوه‌قضاییه ارسال نشده است» استفاده کند بدون آنکه غرض و هدفی در این برداشت دخیل باشد.

خبرگزاری ایلنا از خوانندگان محترم خود و سخنگوی قوه‌قضاییه به دلیل این سوءبرداشت عذرخواهی می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: