کد خبر: ۷۵۵۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
تعداد بازدید: ۲۶۲
عدم رعایت حق تقدم راننده تریلر جان 2 نفر را در دشت آزادگان گرفت.
تصادف در دشت آزادگان/۲ نفر کشته شد
به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان گفت: عدم رعایت حق تقدم راننده تریلر حین گردش به چپ در شهرستان دشت آزادگان، جان 2 نفر را گرفت.

 سرهنگ "فرید کریمی زاده" گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 در خصوص وقوع یک فقره تصادف در ورودی پارکینگ چذابه شهرستان دشت آزادگان، بلافاصله ماموران پلیس و نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در بررسی انجام شده توسط ماموران مشخص شد، یک دستگاه تریلر کشنده به دلیل عدم رعایت حق تقدم حین گردش به چپ با یک دستگاه موتورسیکلت تصادف برخورد کرد که 2 سرنشین موتورسیکلت به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باختند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان خوزستان در پایان با بیان این که رعایت قوانین و پرهیز از هر گونه عجله و شتاب در رانندگی نقش مهمی در پیشگیری از تصادفات دارد از رانندگان خواست، با پرهیز از هرگونه تخلف حین رانندگی سفری ایمن و خوشی را برای خود و همسفران مهیا کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: