کد خبر: ۷۵۵۱۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۲۱۴
مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در توییتر خود با انتقاد از عملکرد صدا و سیما نوشت: برنامه دیشب درباره مجلس خبرگان ضرورت اینکه آرشیوهای سازمان صدا و سیما تحت پوشش قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار بگیرد را صدچندان روشن‌تر کرد.
واکنش آشنا به برنامه شب گذشته صدا و سیما درباره مجلس خبرگان

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور در توییتر خود با انتقاد از عملکرد صدا و سیما نوشت:

برنامه دیشب درباره مجلس خبرگان ضرورت اینکه آرشیوهای سازمان صدا و سیما تحت پوشش قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات قرار بگیرد را صدچندان روشن‌تر کرد. آرشیوهای سازمان سرمایه ملی است؛ حیف است که رسانه‌های فرامرزی یا برنامه‌های خاص از آن بهره‌مند بوده ولی مردم از آن بی‌خبر بمانند.

بنابراین قانون،  سازمان فهرست و نمایه آرشیوهای خود را به صورت الکترونیک در اختیار عموم قرار می‌دهد و هر ایرانی می‌تواند بنابر تقاضای خود با یا بدون پرداخت وجه به صورت غیرتجاری به آرشیو دست پیدا کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: