کد خبر: ۷۵۵۱۸۵
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۴۲۷
دیروز تمرین پرسپولیس یک مهمان آشنا داشت. البته اگر بتوان اسم احمد نوراللهی را مهمان گذاشت!
از بازگشت به پرسپولیس خیلی خوشحالم!به گزارش خبرداغ ، دیروز تمرین پرسپولیس یک مهمان آشنا داشت. البته اگر بتوان اسم احمد نوراللهی را مهمان گذاشت! هافبک دفاعی سال‌های اخیر پرسپولیس مدت‌ها درگیر خدمت سربازی بود و نمی‌توانست برای تیمش بازی کند. نوراللهی بالاخره تصمیم گرفت دوران آموزشی را هم پشت سر بگذارد و به نظر می‌رسد دیگر مشکلی برای همراهی پرسپولیس نداشته باشد.

 

شماره ۸ پرسپولیس دیروز در حالی وارد زمین پژوهشگاه نفت شد که افشین پیروانی هم او را همراهی می‌کرد. نوراللهی با استقبال گرم همبازیانش روبه‌رو شد. اغلب پرسپولیسی‌ها نزد هافبک آزادشهری تیم رفته و بازگشت او به تمرینات را خوشامد گفتند. البته از همه جالب‌تر برخورد فرشاد احمدزاده بود که با احمد نوراللهی کشتی گرفت و کلی سر به سر او گذاشت. پس از اتمام این کشتی جذاب از احمد نوراللهی در خصوص بازگشت به پرسپولیس پرسیدیم که خیلی کوتاه به ما گفت: از بازگشت به تمرینات پرسپولیس خیلی خوشحالم و امیدوارم بتوانم بازیکن مفیدی برای تیم محبوبم باشم. سعی می‌کنم با انجام تمرینات سنگین خواسته هواداران را برآورده کنم که همواره به من لطف داشته‌اند.

 

هرچند احمد نوراللهی از دیروز در تمرینات حاضر شده اما بعید است برانکو در بازی با گسترش فولاد تبریز از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند. البته محسن ربیع‌خواه و کمال کامیابی‌نیا هردو در دیدار با سیاه‌جامگان در مشهد کارت زرد گرفته و سه‌اخطاره شدند. این دو نمی‌توانند پرسپولیس را در بازی روز پنج‌شنبه مقابل گسترش فولاد تبریز همراهی کنند اما از آنجایی که نوراللهی در تمرینات هفته‌های اخیر تیمش حاضر نبوده است، بعید می‌دانیم برانکو او را فیکس بازی بدهد.

 

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: