کد خبر: ۷۵۵۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۹
تعداد بازدید: ۲۹۳
تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند رکورد لیگ برتر در اختلاف امتیاز با تیم دوم را که خود در اختیار دارد ارتقاء ببخشد.
رکورد جذاب پرسپولیس برای هوادارانبه گزارش خبرداغ به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، سرخپوشان فصل گذشته مقتدارانه‌ترین قهرمانی تاریخ لیگ برتر را به نام خود رقم زدند. در فصل گذشته همچنین بیشترین فاصله امتیازی بین تیم اول و دوم در هفته بیست و هشتم رقابت‌ها رقم خورد و شاگردان برانکو ایوانکوویچ سه هفته مانده به پایان بازی‌ها ضمن ثبت قهرمانی خود، فاصله 12 امتیازی با تیم دوم را رقم زدند. این بهترین حد نصاب در لیگ برتر بود که شاید برای فصل جاری بار دیگر توسط پرسپولیس ارتقاء یابد.

 

پرسپولیس در حال حاضر فاصله‌ای 11 امتیازی با تیم دوم ایجاد کرده است. برانکو ایوانکوویچ همواره تاکید دارد که تیمش نه برای رکوردها، بلکه برای قهرمانی و ثبت پیروزی‌ها به میدان می‌رود تا هواداران را خوشحال کند. با این وجود از جذابیت‌های این روزهای فوتبال ایران، جابجایی همین حدنصاب‌ها است که دستمایه بحث‌های هواداری در شبکه‌های اجتماعی نیز قرار دارد.

 

پرسپولیس همچنین سال قبل حدنصاب قهرمانی با اختلاف 9 امتیاز را برای لیگ برتر، ثبت کرد که گذر از آن برای سرخپوشان میسر خواهد بود.

 

گفتنی است؛ با توجه به داده‌های آمارنویسان فوتبال ایران، بهترین حد نصاب در کل ادوار رقابت باشگاهی سراسری در ایران نیز در اختیار باشگاه پرسپولیس قرار دارد. سرخپوشان در سال 77 و هشتمین دوره لیگ آزادگان با اختلاف 12 امتیاز نسبت به تیم دوم قهرمان شدند و در همین فصل در هفته 26 بازی‌ها حد نصاب فاصله 16 امتیازی با تیم دوم را ثبت کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: