کد خبر: ۷۵۵۱۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۴۱۲
عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد مبلغ 107 میلیارد تومان باشگاه استقلال به تنهایی بدهی دارد.
بدهی باشگاه استقلال مشخص شدبه گزارش خبرداغ ، علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و عضو فراکسیون ورزش و جوانان درباره آخرین وضعیت طرح تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10 سال اخیر، اظهار داشت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته، مشخص شد مبلغ 107 میلیارد تومان باشگاه استقلال به تنهایی بدهی دارد.

 

وی افزود: مجموعا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به 170 شخصیت حقوقی و حقیقی بدهکار هستند.

 

عضو فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: بررسی‌های فراکسیون برای بررسی بیشتر به کمیسیون فرهنگی مجلس ارجاع شده است و پس از آن برای تحقیق و تفحص به صحن علنی ارسال خواهد شد.

 

یوسف نژاد در خاتمه اعلام کرد که نتیجه گیری‌ها و گزارش فراکسیون ورزش و کمیسیون فرهنگی درباره طرح تحقیق و تفحص از منابع و مصارف و نظام مدیریت دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 10 سال اخیر به صحن علنی ارسال خواهد شد و پیش بینی می‌شود این هفته با برگزاری جلسات صحن، پرونده به جریان بیفتد.

 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: