کد خبر: ۷۵۵۱۵۳
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
تعداد بازدید: ۲۲۴
وقتی سرمربی تیم، کسی مثل برانکو باشد باید هم دقیقه به دقیقه بازی مهم و سرنوشت ساز باشد. با هدایت سرمربی کروات، هر لحظه می توان منتظر اتفاقی روی دروازه رقبا بود.
پیروزی سرخ‌ها در برانکو تایمبه گزارش خبرداغ،سرمربی پرسپولیس آنقدر روی کارش تمرکز دارد که می داند مقابل رقبای سرسخت در خانه شان چگونه امتیازات لازم را جمع آوری کند. او آنقدر صبر می کند تا لحظه ای که حریف به تصور اینکه بازی به اتمام رسیده روحیه جنگندگی اش را از دست بدهد و ناگهان یک امتیاز را با سه امتیاز عوض می کند.

 

دربازی برابر مشکی پوشان و درست در لحظاتی که بازی به دلیل آفساید شاکری (مهاجم مشکی پوشان) و درگیری نسبتا شدید انصاری و بیرانوند متوقف بود، توصیه های برانکو به وحید امیری جالب توجه بود. توصیه هایی که در پایان بازی مشخص شد چقدر کارشگا بوده اند. او با دست امیری را تهییج می کرد و از حرکاتش مشخص بود که به او توصیه می کند: ادامه بده… توپ بریز! و درست روی همین دستور سرمربی، با سماجت نعمتی تازه وارد این وحید امیری بود که روی غفلت مدافعین حریف و با پاسی ناگهانی به محوطه جریمه، در واپسین دقایق بازی پرسپولیس به تک گل برتری رسید.

 

گل سه امتیازی که خوشحالی بی حد نیمکت نشینان وبه ویژه سرمربی سرخ های پایتخت را در پی داشت. اتفاقی که البته در  بازی های این فصل پرسپولیس مقابل سپیدرود و پارس جم هم شاهدش بودیم و خود گویای مدیریت صحیح برانکو روی دقایق بازی تیمش است.

 

البته وقتی سرمربی تیم کسی مثل برانکو باشد، هر لحظه از بازی می تواند سرنوشت ساز باشد چرا که تمرکز شاگردان او روی سوت های داور است. سرمربی پرسپولیس با اینکه همچنان درگیر حواشی مربوط به محرومیت جباروف است اما به خوبی از پس این حواشی برآمده و اجازه نمی دهد این حاشیه ها روی تیمش تاثیر منفی بگذارد. برانکو در پایان بازی جواب سرمربی استقلال که او را رئیس کمیته انضباطی خوانده بود را اینگونه داد: بله من رئیس کمیته انضباطی هستم. علیپور را به خاطر تاخیر در تمرین جریمه کردم. منشا و احمدزاده را به دلیل تخلف محروم کردم! تا نشان دهد یک حرفه ای کاربلد است.

 

ورزش سه

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: