کد خبر: ۷۵۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
تعداد بازدید: ۲۹۰
دومین دوره جشنواره بام با عنوان«ماشین بابام» که از ابتدای آبان ماه آغاز شده است، هفت روز دیگر به پایان می رسد.
تنها یک هفته تا «کپچر» بانک ملی ایران فاصله دارید

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، این جشنواره ویژه کاربران سامانه بانکداری الکترونیکی بانک ملی ایران (بام) و جایزه ویژه آن یک دستگاه خودروی «رنو کپچر» است.

مشتریانی که در این سامانه عضو شوند و نیز مشتریان عضو سامانه بام به شرطی که حداقل یک نفر را به عنوان عضو جدید در این سامانه معرفی و ثبت نام کنند، می توانند در قرعه کشی این خودرو شرکت کنند.

افزایش تعداد افراد معرفی شده، شانس شرکت کنندگان برای بردن این جایزه را افزایش می دهد. «نیسان جوک» جایزه ویژه دوره اول جشنواره «بام» با نام «یک بام و چند برنده» بود.

«بام» سامانه ای است که مشتریان بانک ملی ایران می توانند با آن بخش قابل توجهی از نیازهای بانکی خود را برطرف کنند. این سامانه علاوه بر اینکه از روی سایت بانک ملی ایران قابل دسترسی است، در دو نسخه اندروید و آی او اس نیز در اختیار مشتریان قرار گرفته است.

دریافت صورتحساب، انتقال وجه، شارژ خودکار سیم کارت، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبض، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ و پرداخت به خیریه ها تنها بخشی از خدمات سامانه «بام» است.

«بام» مانند یک موجود زنده به صورت مرتب و زمان بندی شده در حال به روز رسانی است، به طوری که هر دو هفته یک بار امکانات تازه ای به آن افزوده می شود.

روابط عمومی بانک ملی ایران طی یک سال اخیر با برگزاری چند جشنواره و تبلیغات گسترده، توسعه به کارگیری سامانه «بام» را در دستور کار خود قرار داده است.

اطلاعات بیشتر درباره دومین دوره جشنواره بام با عنوان «ماشین بابام»، از طریق سایت و کانال بانک ملی ایران قابل مشاهده است

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: