کد خبر: ۷۵۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
تعداد بازدید: ۳۴۳
رئیس پلیس آگاهی مازندران از شناسایی و دستگیری قاتل راننده پژو ۴۰۵ در یکی از مسیرهای فرعی جاده دریا در ساری خبر داد .
رئیس پلیس آگاهی: دستگیری قاتل راننده مسافرکش در ساریبه گزارش خبرداغ،ذبیح الله پهلوانی در جمع خبرنگاران با اشاره به دستگیری قاتل مردی ۳۳ ساله که دارای سابقه سرقت خودرو و معتاد به موادمخدر است، اظهار کرد: متهم به قتل در ساعت ۲۲ و ۴۵ دقیقه پنج شنبه شب ۲۱ دی ماه در پوشش مسافر پس از سوار شدن به خودرو در قائم شهر، قصد زورگیری و سرقت داشت که با مقاومت راننده خودرو پژو مواجه شد و راننده خودرو را با ضربات چاقو از پای درآورد.

وی گفت: در پی این جنایت، خودرو پژو به شدت با یک دستگاه خودرو سواری پراید برخورد کرده و قاتل از ناحیه پا مصدوم و قصد فرار را داشت که با تماس مردمی با پلیس ۱۱۰ و حضور به موقع پلیس در صحنه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی مازندران با اشاره به اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات کارآگاهان پلیس جرایم جنایی از اعتراف متهم به قتل خبر داد و افزود: متهم پس از تشریح صحنه قتل به مرجع قضائی معرفی شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: