کد خبر: ۷۵۵۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۶
تعداد بازدید: ۲۴۷
عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: اگر کمیته اخلاق تشخیص دهد که باید به پرونده‌ای رسیدگی کند نیاز به بی سر و صدا عمل کردن نیست.
کمیته اخلاق برای قائدی هیچ‌ پرونده‌ای تشکیل نداده است/ نیاز نیست بی سر و صدا عمل کنیمبه گزارش خبرداغ،عبدالله سمامی در مورد اینکه آیا مهدی قائدی توسط کمیته اخلاق محروم شده است، اظهار داشت: کمیته اخلاق در خصوص این بازیکن هیچ پرونده‌ای تشکیل نداده است و طبیعتاً هیچ محرومیتی برای این بازیکن در نظر نگرفته است.

 

وی ادامه داد: اگر کمیته اخلاق تشخیص دهد که باید به پرونده‌ای رسیدگی کند نیاز به بی سر و صدا عمل کردن نیست، مطابق آیین نامه به موضوعات رسیدگی و تصمیم می‌گیرد.

 

عضو کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال گفت: همانطور که اعلام کردم در خصوص قائدی حتی پرونده‌ای هم تشکیل نشده است چه رسد به اتخاذ تصمیم.

 

میزان

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: