کد خبر: ۷۵۵۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
تعداد بازدید: ۲۶۹
تذکر نماینده مردم قائمشهر تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را از دستور مجلس خارج کرد.
تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری از دستور مجلس خارج شد

به گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، نمایندگان در نشست علنی امروز مجلس شورای اسلامی تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی را مورد بررسی قرار دادند.

علیرضا رحیمی نماینده مردم تهران با استناد به اصول ۱۷۴ و ۱۱۰ قانون اساسی با بیان اینکه تقاضای تشکیل این کمیسیون ویژه فاقد شرایط لازم برای طرح دو فوریتی است، گفت: اگر قرار به رسیدگی دو فوریتی به طرحی باشد اشتغال کشور که امروز اصلی‌ترین چالش است باید مطرح شود و اعتقاد دارم تشکیل این کمیسیون باید به صورت لایحه از سوی دولت مطرح شود.

علی ادیانی نماینده مردم قائمشهر نیز در تذکری با استناد به ماده ۴۴ آئین نامه داخلی مجلس عنوان کرد: تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه شرایط و چارچوب‌های تعریف شده آئین نامه را ندارد.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تذکر آئین‌نامه‌ای وارد است، توضیح داد: طبق آئین نامه کمیسیون ویژه در مسائل مهم و استثنائی کشور باید تشکیل شود بنابراین حادثه جدیدی پیش نیامده است که مجلس بخواهد با طرح دو فوریتی تقاضای تشکیل کمیسیون ویژه را مطرح کند بنابراین این تقاضا از دستور خارج می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: