کد خبر: ۷۵۵۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹
تعداد بازدید: ۲۵۳
سخنگوی سازمان بنادر کشتیرانی با بیان اینکه آتش و دود گسترده مانع نزدیک شدن تیم امدادی به نفتکش سانچی شده است، گفت: به گفته فرمانده گروه امداد و نجات چین وضع نفتکش اصلا مناسب نبوده و در لحظات اولیه برخورد نفتکش انفجار بسیار مهیبی رخ داده که باعث ایجاد آتش سوزی گسترده در نفتکش سانچی شده است.
حجم قابل توجهی آتش و دود نفتکش سانچی را فراگرفته/هیچ خبر دقیقی از سرنوشت دریانوردان ایرانی نداریم

به گزارش خبرداغ،راستاد سخنگوی سازمان بنادر کشتیرانی که هم اکنون در چین در پی بررسی وضعیت نفتکش سانچی به سر می برد در گفتگو با خبرنگار ایلنا در باره آخرین وضعیت امداد رسانی و اطفای حریق نفتکش سانحه دیده ایرانی گفت :هم اکنون که تصاویر زنده نفت کش سانچی را بررسی می کنیم حجم قابل توجهی از آتش و دود طول کشتی را فرا گرفته و با این که نیروهای امدادی از ایران در نزدیکترین نقطه از کشتی مستقر هستند به دلیل حجم زیاد دود و آتش قادر به ورود به کشتی نیستند .

سخنگوی سازمان بنادر و کشتیرانی گفت تا این لحظه هیچ خبر دقیقی از سرنوشت دریانوردان ایرانی نداریم اما بر اساس برآورد چینی ها و به گفته فرمانده گروه امداد و نجات چین وضع نفتکش اصلا مناسب نبوده و در لحظات اولیه برخورد نفتکش انفجار بسیار مهیبی رخ داده که باعث ایجاد آتش سوزی گسترده در نفتکش سانچی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: