کد خبر: ۷۵۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱
تعداد بازدید: ۶۷۳
در صورتی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب 7 برد شوند، عنوان قهرمانی را به احتمال زیاد به دست خواهند آورد.
پرسپولیس در چه شرایطی قبل از عید قهرمان می شود؟ + عکسبه گزارش خبرداغ به نقل از جام نیوز،در صورتی که شاگردان برانکو ایوانکوویچ موفق به کسب 7 برد شوند، عنوان قهرمانی را به احتمال زیاد به دست خواهند آورد. پرسپولیس همچنان با قدرت پیش می‌رود و یکه‌تاز لیگ برتر است آن هم با 11 امتیاز اختلاف با تیم دوم جدول. سرخ‌پوشان که فصل گذشته رکوردهای زیادی را شکستند و رکوردهای جدید ثبت کردند همچنان به ثبت رکوردهای تازه فکر می‌کنند و می‌خواهند در فاصله 5، 6 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان لیگ شوند و در کسب قهرمانی دبل کنند. پرسپولیس 44 امتیازی است و با توجه به چیدمان جدول، فولاد خوزستان و پارس جنوبی نزدیکترین رقبای پرسپولیس هستند که به ترتیب 33 و 32 امتیاز دارند.

 

با توجه به اختلاف 11 و 12 امتیازی شاگردان برانکو با تیم‌های دوم و سوم قهرمانی پرسپولیس چند هفته زودتر از پایان لیگ بسیار محتمل است مگر آنکه اتفاقات عجیب و غریب رخ دهد و کار را به هفته‌های پایانی بکشاند. در حال حاضر 19 هفته از لیگ گذشته و 11 هفته دیگر باقی مانده است. در واقع 33 امتیاز ممکن برای تیم‌ها قابل تصور است و اگر بر فرض پارس و فولاد 10 بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند و در بازی رودررو هم به تساوی برسند، به ترتیب 63 و 64 امتیاز خواهند شد و 21 و 20 امتیاز از شرایط فعلی پرسپولیس بیشتر خواهند داشت.

 

این بدان معناست که اگر پرسپولیس در 7 دیدار از 11 دیدار باقی‌مانده‌اش به پیروزی برسد و 21 امتیاز کسب کند به امتیاز 65 خواهد رسید و مثل فصل گذشته در فاصله 4 هفته مانده به پایان لیگ قهرمان خواهد شد. اما برانکو و شاگردانش با هم قرار گذاشته‌اند این اتفاق را زودتر و پیش از پایان سال جاری و عید نوروز رقم بزنند. به قول پروفسور قهرمانی نیم فصل در آغاز سال نوی میلادی و قهرمان پایان فصل در نوروز.


 
اگر شاگردان برانکو بخواهند به قولی که به سرمربی‌شان داده‌اند عمل کنند قطعا با اختلاف 11 امتیازی بین پرسپولیس و تیم دوم جدول این قول تا قبل از عید عملی نمی‌شود حتی اگر پرسپولیس تا هفته بیست‌وپنجم که آخرین هفته لیگ در سال جاری است همه دیدارهایش را ببرد. این امر زمانی محقق خواهد شد که اختلاف امتیاز پرسپولیس و تیم دوم جدول بالاتر از 11 امتیاز شود و مثلا به 15 یا 16 امتیاز اختلاف برسد. در آن صورت پرسپولیس اگر 6 بازی قبل از عید را ببرد به امتیاز 62 می‌رسد و حتی اگر 5 بازی باقی‌مانده پس از عید نوروز را هم امتیاز نگیرد با اختلاف امتیاز 15 امتیازی که با رقبایش ایجاد کرده دیگر خطری سرخ‌پوشان و قهرمانی‌شان را تهدید نمی‌کند و آن‌ها برای دومین فصل متوالی قهرمان خواهند شد.

 

البته برانکو با توجه به این‌که تیمش چند ملی‌پوش دارد و از طرفی از اسفندماه پرسپولیس درگیر مسابقات گروهی لیگ قهرمانان خواهد بود و فشردگی مسابقات و خستگی می‌تواند باعث افت تیمش شود شاگردانش را برای کسب حداکثر امتیازات قبل از پایان سال جاری تهییج می‌کند تا حتی اگر تکرار قهرمانی در پایان سال محقق نشد سرخ‌پوشان در هفته‌های پایانی با اندوخته خوبشان بدون استرس بازی کنند و با کسب چند امتیاز دیگر قهرمان شوند. البته سرخ‌پوشان می‌خواهند بارکوردهای جالب قهرمان شوند و این امر مستلزم  شکست ناپذیری در ادامه لیگ است.

 

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: