کد خبر: ۷۵۵۰۷۵
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
تعداد بازدید: ۶۸۵
فال روزانه یکشنبه 24 دی 1396
متولد فروردین : شما به تازگی این تمایل را پیدا کرده اید که از افرادی که دوستشان دارید مراقبت بیشتری را به عمل آورید. اما باید بدانید حساسیت‌های بیش از حد شما را در مسائل زندگی گرفتار خواهد کرد. در مسائلی به بن بست رسیده اید و به همین دلیل با دوست یا اعضای خانواده تان در تنش هستید. اما بهترین راه حل برای شما گفتگوی دوستانه می‌باشد.

متولد اردیبهشت
: با حرکت مریخ و وارد شدن به هفتمین خانه، شما احساس می کنید که زمان به سرعت درحال گذر است. خوشبختانه امروز احساس سرزندگی بیشتری خواهید داشت چرا که روابط خود با دیگران را افزایش می دهید. به جای اینکه اجازه بدهید استرس برروی شما تاثیر منفی بگذارد، سعی کنید با دوستان و همکاران تان ارتباط بیشتری داشته و ثبات در ارتباط هایی که دارید ایجاد نمایید. سعی کنید سخاوتمند بوده و نسبت به دیگران بخشنده باشید.

متولد خرداد : منفعت و سودهای مالی بسیاری در انتظار شما هستند و در روزهای نه چندان دوری نصیب شما می‌شوند. اما باید حواستان را جمع کنید تا این منفعت‌های را بیهوده هدر ندهید. بعد از رسیدن به این منفعت مالی، به شما توصیه می‌کنیم که کمی استراحت کنید زیرا برای رسیدن به این مرحله تلاش‌های بسیاری را انجام داده اید، کمی‌احساس خستگی و ناتوانی می‌کنید، برای این که دوباره قوای جسمانی خود را بدست آورید این استراحت برای شما الزامی می‌باشد، زیرا شما در پی به دست آوردن موفقیت‌های بزرگتری هستید و این موفقیت‌های به نطرتان کوچک به نطر می‌رسد.

متولد تیر
: یک تغییر ناگهانی در درآمد شما یا در قطع یک شراکت جدید برای شما کافی خواهد بود تا بفهمید که تغییرات اقتصادی بوسیله تصمیمات اشخاص است که اتفاق می‌افتد. گرفتگی ماه امروز دومین خانه از "پول” شما را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و آن را فعال می‌کند. بنابراین ممکن است فقط نگران این باشید که چقدر استرس و پریشانی روی درآمد شما تاثیر می‌گذارد و اکنون بهتر است قضایا را در شکل وسیع خود ببینید. اگر خودتان را از این تجسم دور کنید می‌توانید برای دیگران احساس دلسوزی بیشتری داشته باشید که در لحظات پریشانی شما آنها نیز بدردتان خواهند خورد.

متولد مرداد
: شما می‌توانید به طور کامل کارآیی خود را به نمایش بگذارید، اما هنوز موضوعی وجود دارد که باعث می‌شود شما به عقب برگردید. شما نمی‌دانید که برای پروژه اخیرتان چقدر باید تلاش بکنید. و با وجود اینکه شما مجبورید تضادهای بین آرزوهای شخصی و مسئولیتهای اجتماعی را مدیریت کنید، شاید از طرف کسی که شما را خیلی خوب نمی‌شناسد و زیاد با شما صمیمی نیست برایتان مشکلی به وجود بیاید. اینک سعی نکنید زندگی خود را قسمت‌بندی کنید؛ فقط هرچیز خوبی که وارد زندگیتان می‌شود را قبول کنید.

متولد شهریور
: امروز از شدت احساسات خود دوباره جوان شده‌اید مثل این است که آنها شما را در برابر منبع بی‌پایانی از انرژی قرار داده‌اند. اکنون شما تصمیم داراید به جای اینکه فقط درباره احساسات‌تان صحبت کنید کاری در رابطه با آن انجام دهید. اما در نظر داشته باشید وارد عمل شدن ممکن است مشکلاتی را به دنبال خود داشته باشد مخصوصا اگر شما قبل از اینکه درباره پی‌آمدهای آن فکر کنید دست به عمل بزنید. اگرچه طبیعت شما عمل‌گرا است رها کردن اوضاع می‌تواند تمرین خوبی برای جست و جوی شما باشد حتی اگر دیگران را کمی ناراضی کند.

متولد مهر
: درحالیکه شما در زندگی تان یشرفت می‌کنید، سیاره بخت شما یعنی کیوان نیز دست به کار شده و نمی‌گذارد تمرکزتان را از دست بدهید! کیوان وقتی که بهتان نشان می‌دهد چگونه از انجام دادن کارهای احمقانه دوری کنید دوستتان می‌شود!! با این حال امروز بهرام مدعی شما را تشویق می‌کند که ریسک کنید. هرقدر که تلاش کنید به عمق این مشکل بروید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. حتی اگر به خودتان هم اطمینان داشته باشید، وقتی که برنامه‌هایتان را عملی می‌کنید، شاید روش‌هایی که در ذهنتان داشتید درست از آب درنیاید. اجازه دهید این نیازهای گذری و سریع فرو بنشینند؛ شما بیشتر از آنچه فکر می‌کردید زمان دارید.

متولد آبان : امروز شما می‌توانید برقی را در چشمان اطرافیانتان تشخیص بدهید، این برق شما را قادر می‌سازد كه متوجه تواناییهای آنها شده و آنها را برای رسیدن به آرزوهایشان تشویق كنید. حس ششم شما بسیار قوی است، بنابراین شما می‌توانید حتی قبل از اینكه كسی با شما صحبت كند بفهمید كه به چه چیزی فكر می‌كند. مادامی كه شما به نیازهای خودتان توجه می‌كنید توصیه می‌شود كه دوستی وفادار و همراه نیز باقی بمانید.

متولد آذر
: ممکن است بعضی اوقات درباره زمان بندی که برای روز خود دارید مراقب و هوشیار باشید اما بهر حال ممکن است بخواهید این شلوغی و آشفتگی را به پایان برسانید. اگر زمانی احساس کردید که نیاز دارید کمی‌خلوت کنید و تنها باشید کار دلخواه خود را انجام دهید. مراقبت از روح و روان خود بسیار مهمتر از انجام وظایف اجتماعی است. اگر از خودتان مراقبت نکنید دیگر چیزی ندارید که به دیگری پیشکش کنید. پس مراقب خودتان باشید!

متولد دی : ممکن است بخواهید کمی تملق و چاپلوسی را چاشنی رابطه عشقی تان کنید اما ادامه دادن این روش برای ایجاد یک رابطه با دوام و پایدار به صلاح تان نیست. شما دوست دارید در نظر همسرتان خوب جلوه کنید و امروز به طرز شگفت انگیزی می‌توانید اینگونه باشید. اما این شانس را از دست ندهید. کوتاهترین و بهترین راه برای داشتن یک رابطه صمیمی‌و نزدیک صادق بودن است.

متولد بهمن : شما امروز پیامهایی دوگانه ارسال می‌كنید، برای اینكه یك بخش از وجود شما مشتاق بذله گویی و تفریح است. اما بخش دیگر شما سیر و سفر درونی برای ارتباط با جهان معنوی را ارزشمند می‌شمارد و این زمانی حاصل می‌شود كه از شام خوردن با همكاران یا تفریح بعدازظهر با دوستانتان چشم پوشی كنید. اگر شما تصمیم گرفته‌اید در فعالیتهای اجتماعی سهیم باشید، حداقل مذاكراتتان را به سمتی معناگراتر و به نفع دیگران هدایت كنید.

متولد اسفند
: احتمال دارد که دوستان شما امروز نسبت به همیشه دوستانه‌تر با شما برخورد کنند، اما شما هنوز صداقت آنها را باور نکرده‌اید. شاید شما می ترسید شخصی که به شما خیلی نزدیک شده می‌خواهد از احساسات قلبی شما سوءاستفاده کند، اما احساس ناامنی خود شما باعث ایجاد تزلزل در افراد دیگر هم می‌شود. نداشتن پشتیبان مایه ناراحتی شماست. اگر شما به مکانی دوست داشتنی بروید، دیگر دلیلی برای ترسیدن وجود ندارد.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: