کد خبر: ۷۵۵۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۸
تعداد بازدید: ۳۳۲
آخرین بازیکن مازاد استقلال بعد از قطعی شدن صدور رضایتنامه اش در یک قدمی کوچ به اصفهان قرار دارد.
مهاجم مازاد استقلال در یک قدمی ذوب آهنبه گزارش خبرداغ ، آخرین بازیکن مازاد استقلال بعد از قطعی شدن صدور رضایتنامه اش در یک قدمی کوچ به اصفهان قرار دارد.

 

 سجاد شهباززاده همان طور که پیش بینی می شد از استقلال کنار گذاشته شد تا جا برای ورود مهاجم جدید باز شود. مهاجم شماره 10 استقلال در دومین مقطع از پوشیدن پیراهن این تیم نتوانست عملکرد قابل قبولی داشته باشد و در نهایت رضایتنامه اش صادر شد تا از این تیم با تلخی کنار برود.

 

با قطعی شدن این اتفاق از اصفهان خبر رسید مذاکرات سران ذوب آهن با شهباززاده به مراحل نهایی خود نزدیک شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن روز دوشنبه با حضور در نصف جهان قراردادی شش ماهه با سبزپوشان امضا و دوباره شاگرد امیر قلعه نویی خواهد شد تا در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا این تیم را همراهی کند.

خبرورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: