کد خبر: ۷۵۵۰۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۸۱
فرشاد احمد زاده این روز ها در پرسپولیس نقش پسری پرخاشگر و بد را بازی می کند.
هنرپیشه پرسپولیسی در نقش پسر بدبه گزارش خبرداغ ، فرشاد احمد زاده در روز هایی که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرد و آرام آرام به ترکیب اصلی پرسپولیس نزدیک شد.


پسر دوست داشتنی پرسپولیس در یک ماه اخیر یکبار با گادوین منشا در تمرین تیم فوتبال پرسپولیس درگیر شد و باعث شد هر دو بازیکن یک بازی را ازدست بدهند و راهی کمیته انضباطی باشگاه شوند و درصدی از قراردادشان را نیز جریمه شدند.


بعد از اینکه منشا و احمد زاده عکس مراسم آشتی کنان خود را منتشر کردند و قائله خاتمه یافت که البته به تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران منجر شد و 2 امتیاز خانگی با ارزش از دست رفت.


اما در بازی دیروز پرسپولیس و مشکی پوشان دیار خراسان باز هم در جریان بازی احمد زاده درگیری لفظی با کمال کامیابی نیا پیدا کرد و اگر چه این اتفاق در جریان بازی بود و به سرعت هم پایان یافت اما نشان می دهد که احمد زاده این روز ها در نقش پسر بد کمی پرخاشگر شده است و باید از لحاظ روحی و روانی روی او کار شود.


امیدواریم ارتباطی به بازی فرشاد احمد زاده در سریال محکومین نداشته باشد و فرشاد را دوباره با چهره خندان در تمرینات و مسابقات ببینیم. 

فارس

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: