کد خبر: ۷۵۵۰۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
تعداد بازدید: ۲۵۳
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در سفری پنج‌روزه به هلند و اسپانیا با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و مقامات اسپانیایی در حوزه گردشگری و وزیر آموزش‌و‌پرورش و ورزش اسپانیا و نیز با شهرداران شهرهای اوترخت و لایدندرف دیدار و گفت‌و‌گو خواهد کرد.
سفر مونسان به هلند و اسپانیا برای نشست با فعالان گردشگری و سرمایه‌گذاران اقتصادی/ دیدار رئیس سازمان میراث‌فرهنگی با دبیرکل سازمان جهانی جهانگردیبه‌گزارش  خبرداغ به نقل از میراث‌آریا ،  صنایع‌دستی و گردشگری، سفر علی‌اصغر مونسان معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری فردا یکشنبه ۲۴ دی آغاز می‌شود و معاون رئیس‌جمهوری در سفر به هلند ضمن حضور در نمایشگاه گردشگری اوترخت با شهرداران شهرهای اوترخت و لایدندرف دیدار و درباره زمینه‌های همکاری مشترک در حوزه گردشگری و هم‌چنین نشست با سرمایه‌گذاران هلندی برای سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های گردشگری ایران مذاکره و گفت‌وگو خواهد کرد. 

رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در این سفر همچنین با رئیس نمایشگاه اوترخت دیدار و گفت‌وگو می‌کند و طرفین راهکارهای تبادل تجارب نمایشگاهی در حوزه گردشگری را مورد بررسی قرار خواهند داد. 

دیدار و مذاکره با نمایندگان شرکت‌های گردشگری و هتلداران در شهر لایدن از دیگر برنامه‌های سفر مونسان به هلند است. برگزاری تورهای آشناسازی مشترک برای تورگردانان، سازوکارهای معرفی جاذبه‌های گردشگری ایران در رسانه‌های هلند و تعامل در حوزه تبلیغات و اطلاع‌رسانی، تشریح مشوق‌ها و زمینه‌های حضور سرمایه‌گذاران هلندی در بخش گردشگری ایران از جمله محورهایی است که در این دیدار‌ها مورد طرح و بررسی قرار خواهد گرفت. 

معاون رئیس‌جمهوری در این سفر همچنین با مدیران موزه‌های هلند دیدار می‌کند و در خصوص برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی ایران در آن کشور مذاکره خواهد کرد. در این زمینه پیش‌تر یادداشت تفاهمی بین موزه ملی ایران و موزه درنتس در شهر آسن هلند در خصوص برگزاری نمایشگاهی از آثار تاریخی ایران به امضا رسیده است. هم چنین بنا به اعلام مدیر موزه درنتس یکی از موزه‌های اسپانیا نیز تمایل خود را برای برگزاری نمایشگاه آثار تاریخی ایران اعلام کرده است. 

حضور در افتتاحیه نمایشگاه فیتور۲۰۱۸، دیدار و مذاکره با دبیر کل سازمان جهانی گردشگری و مقامات اسپانیایی در حوزه گردشگری، دیدار و گفت‌وگو با وزیر آموزش‌و‌پرورش و ورزش اسپانیا، حضور در نشست تخصصی خاورمیانه و شمال آفریقا، دیدار با وزیر گردشگری ونزوئلا، دعوت از سرمایه‌گذاران ایرانی مقیم اسپانیا برای حضور و سرمایه‌گذاری در بخش زیرساخت‌های گردشگری ایران و اعلام آمادگی برای اعطای مجوز نمایندگی اطلاع‌رسانی در شهرهای اسپانیا نیز از جمله برنامه‌ها و محورهای سفر رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری به اسپانیاست. 

به‌نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان میراث‌فرهنگی، مونسان همچنین در مراسم شب ایرانی که با حضور سفرای ایران در مادرید و بارسلون، ایرانیان مقیم اسپانیا و نمایندگان بخش خصوصی گردشگری در اسپانیا برگزار می‌شود، سخنرانی خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: