کد خبر: ۷۵۵۰۲۸
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۰
تعداد بازدید: ۶۷۵
بازیکنان استقلال به حمایت از علی قربانی پرداختند.
همه واکنش‌ها به اشک‌های قربانی در صفحات مجازی + عکسبه گزارش خبرداغ ، علی قربانی در دقیقه ۹۶ بازی با سایپا بهترین موقعیت استقلال را هدر داد. قربانی در شرایطی که مقابل دروازه سایپا صاحب توپ شده بود، ولی در زدن ضربه نهایی‌ بی‌دقت بود. توپی که به اوت رفت و صدای اعتراض تماشاگران را بلند کرد. سکوهای استقلالی علیه این بازیکن شعار دادند و خواستار جدایی قربانی از استقلال شدند. اتفاقی که اشک‌های علی قربانی را به همراه داشت. مهاجم استقلال تا رختکن اشک ریخت. سایر بازیکنان استقلال هم در کنار او قرار گرفتند و به قربانی دلگرمی دادند. این حمایت از قربانی تا مصاحبه‌های میکسدزون و صفحات مجازی بازیکنان هم ادامه پیدا کرد. 

 

حمایت بازیکنان استقلال از علی قربانی

مهدی قائدی با انتشار تصویری از شادی گل علی قربانی در دربی فصل قبل، به هواداران گل این بازیکن به پرسپولیس را یادآوری کرد.

 

داریوش شجاعیان با واژه «حمایت» علی قربانی را تگ کرد.

 

حسین حسینی بعد از رکورد زدن هم مهاجم تیم‌شان را فراموش نکرد و در مورد اشک‌های قربانی در پایان مسابقه، برای او پست حمایتی گذاشت.

 

خسرو حیدری کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از قربانی در متنی نوشت که کاش آن پاس را نمی‌داد تا هم‌تیمی‌اش انقدر تحت فشار قرار نمی‌گرفت.

 

محسن کریمی که در بازی دیروز مصدوم شد و دلهره مدت زمانی دوری‌اش از میادین را داشت هم قربانی را فراموش نکرد. 

 

میلاد زکی‌پور هم علی قربانی را فراموش نکرد.

 

مهدی رحمتی هم اعلام کرد که سفت و سخت پشت قربانی می‌ماند.

 

وینفرید شفر: همه بازیکنان ما عاشق استقلال هستند. همه تلاش می کنند با صد درصد وجودشان کار کنند. من به قربانی هم گفته بودم که او بالاخره یکی از گل های سال ما را می زند. وقتی می برید دوستان زیادی دارید؛ ولی وقتی نبرید فقط دوستان خوبی دارید. به او گفتم وقتی که از رختکن می رود بیرون بداند همه اعضای فنی و بازیکنان حامی او هستند و من بازی فینال در سال ۹۴ را به یاد می آورم. در آن بازی باجو پنالتی را از دست داد و قربانی هم قطعا بر می گردد و همه ما به او کمک می کنیم. باور کنید همه اعضای باشگاه پشت سر او هستند و از او حمایت می کنند. یک مقدار شاید عکس العمل هواداران به خاطر ناراحتی و احساساتی بودن آنها باشد و فردا بگویند او بازیکن خوبی است و برای ما خوب کار کرده است.

 

حسین حسینی: علی قربانی که از قصد موقعیت خراب نکرد و تمام سعی‌اش را کرد که گل بزند.

 

مهدی رحمتی: در مورد شعارها علیه قربانی واقعا نمی‌دانم که چه بگویم. ولی اصلا این حرکت را دوست نداشتم. چون شرایط قربانی خوب نیست و نیاز به کمک دارد.

 

علی دایی: من همین الان حاضرم علی قربانی را جذب کنم و خیلی هم دنبالش بودم. در نفت تهران هم دنبالش بودم. یک گل به سپاهان زد و استقلال او را نگه داشت. دو سال است دنبال او هستم. او استعداد بالایی دارد و اگر شما از طرفداران استقلال بپرسید اگر قربانی نبود، آن دو سه ضربه سر منجر به حمله را هم نداشتید. قربانی بازیکن بزرگی است و خیلی دوست دارم اگر استقلال او را نخواهد، جذبش کنیم.

 

نود

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: