کد خبر: ۷۵۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
تعداد بازدید: ۳۲۶
شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش با هدف شفاف سازی هر چه بیشتر فرایندهای اجرایی و بهبود مستمر سطح خدمات و افزایش رضایت تمامی ذینفعان، موفق به اخذ استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت شد.
استقرار سیستم مدیریت کیفیت در شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیشبه گزارش خبرداغ به نقل از  روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ضمن انتخاب مشاور جهت استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای اهداف، شرح وظایف و اختیارات مندرج در اساسنامه و برنامه جامع راهبردی، فرایندهای تمام سطوح شرکت را شناسایی کرده و پس از تعیین تأثیرات متقابل این فرایندها، معیارها و روش های پایش و ارزیابی اثربخشی سیستم تدوین شد.

بنا بر این گزارش، این شرکت در سه بخش استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:2015، مدیریت رسیدگی به شکایات مشتری  ISO10002:2014و مدیریت پایش و اندازه گیری رضایت مشتریانISO10004:2012   موفق به اخذ تأییدیه نهایی نماینده شرکت ACM کشور انگلستان شد.

در نتیجه تمامی این فعالیت های پژوهشی و کارشناسی، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش موفق به تدوین برنامه جامع راهبردی  منطبق بر سیاست های کلی مدیریت سازمان منطقه آزاد کیش مبنی بر خلاقیت و نوآوری در جهت تحول جزیره کیش و بکار گیری کامل سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت شد.

 شایان ذکر است، شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش، از سال گذشته با هدف بسترسازی و رشد و توسعه اقتصادی، صنعتی، عمرانی و بازرگانی منطقه آزاد کیش از طریق جذب سرمایه های داخلی و خارجی و ارائه خدمات پشتیبانی به کلیه فعالان اقتصادی، تمامی فرایندهای اجرایی و وضعیت موجود و نقاط ضعف و قوت، را بررسی کرده و پس از شناسایی فرصت ها و تهدیدهای پیش رو با بهره گیری از دانش و تجربه مشاوران مجرب دانشگاهی، برنامه جامع استراتژیک در سطح کلان تهیه کرد. این روند منجربه تدوین بیانه ماموریت، ارزشهای محوری و چشم انداز تبدیل منطقه آزاد کیش به قطب نو آوری در سرمایه گذاری اقتصادی و کسب و کار شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: