کد خبر: ۷۵۵۰۱۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵
تعداد بازدید: ۳۶۱
با وجود اخبار انتشار یافته و تماس طارمی مبنی بر انتقاد قرارداد با باشگاه قطری، باشگاه پرسپولیس برای قطعی دانستن انتقال این بازیکن، منتظر نامه الغرافه است.
باشگاه پرسپولیس منتظر نامه الغرافهبه گزارش خبرداغ ، بنابر اعلام حمیدرضا گرشاسبی، مهدی طارمی در تماسی با ایشان انعقاد قرارداد خود با باشگاه قطری را اعلام کرده است، اما باشگاه پرسپولیس برای قطعی دانستن این انتقال و انجام اقدامات مربوط به آن، منتظر اعلام رسمی و اقدامات باشگاه الغرافه است.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: باشگاه پرسپولیس مصمم به حفظ طارمی و تمدید قرارداد وی بود. در این ارتباط، هم مدیریت باشگاه و هم برانکو ایوانکوویچ و افشین پیروانی با وی صحبت کردند اما تلاش باشگاه در چنین مواردی تا جایی پیش می‌رود که شأن و جایگاه پرسپولیس بزرگ حفظ شود.

جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: