کد خبر: ۷۵۴۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
تعداد بازدید: ۳۷۴
با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، رحمان سادات نجفی به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بازرگانی منصوب شد.
انتصاب رحمان سادات نجفی به سمت مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در امور بازرگانی

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، بهره گیری از حضور پیشکسوتان، صاحب نظران اقتصادی و فعالان بخش خصوصی کیش یکی از برنامه های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در جهت رفع مشکلات و رونق اقتصادی این جزیره است و یکی از موارد مورد تاکید محمد ابراهیم انصاری لاری از بدو فعالیت در جزیره کیش بوده است.

 به همین منظور طی حکمی از سوی محمد ابراهیم انصاری لاری با انتصاب رحمان سادات نجفی به سمت مشاور مدیرعامل در امور بازرگانی تلاش شده است از حضور پیشکسوتان با تجربه کیش در کنار مدیران و مسئولان به عنوان راهکاری موثر برای توسعه و پویایی این منطقه آزاد استفاده شود .

در حکم انصاری لاری ضمن آرزوی توفیق روز افزون برای رحمان سادات نجفی، آمده است:

با عنایت به تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان مشاور مدیرعامل در امور بازرگانی منصوب می شوید.

امید است با عنایات خداوند متعال، پیوسته موفق وموید باشید.

رحمان سادات نجفی که در حال حاضر مدیرعامل جامعه بازاریان کیش است از 31 سال قبل در جزیره کیش سکونت و فعالیت دارد.

وی که از موسسان جامعه بازاریان جزیره کیش است از بدو ورود تا کنون در مراکز تجاری و بازارهای مختلف کیش فعالیت اقتصادی و بازرگانی را تجربه کرده است.

این پیشکسوت و فعال اقتصادی جزیره کیش به پشتوانه تجربیات خود در زمینه بازرگانی، موفق شده فعالیت اقتصادی خود را علاوه برکیش در کشورهای دیگر نیز توسعه دهد.

رحمان سادات نجفی همچنین رییس هیات مدیره شورای هماهنگی و همکاری فعالین اقتصادی مناطق آزاد است. این شورا از سال 92 با هدف پیگیری مباحث کلان مناطق آزاد تشکیل شده است.

گفتنی است سازمان منطقه آزاد کیش سعی می کند از تجربه و حضور ساکنان جزیره کیش و فعالان با تجربه بخش خصوصی در پیشبرد امور مختلف بهره جوید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: